Download over 80'000'000 DVD movies!!!
Searh and Download Over 80 Million DVD Quality Movies!!!

Subtitles for Beethoven .

English Subtitles for DivX Movies.


Select one of the letters to view a proper section of titles list:

# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z



Beethoven

Click here to download subtitles file for the movie "Beethoven "

Click here to download the movie "Beethoven "


Ads:

Slow down, slow down. Move it back up.
-Here we go.|-They`re drivin` me crazy!
-Don`t go too fast.|-Come on!
-What`s the matter?|-You threw the cage on my foot!
-l didn`t do that.|-Yes, you did.
l need puppies.
-Okay. All right. Come on.|-Puppies.
Hi there. lsn`t that the sweetest?
-He`s cool.|-l think he likes us.
What a cute guy.
lsn`t he cute?
Hi, puppy.
No, absolutely not.
How big`s he gonna be?
St. Bernards get to be about 150 pounds.
l got a junkyard.|l need a big, mean junkyard dog.
Let me see him.
Come here, puppy.
He looks good and mean.
l don`t know. He`s pretty sweet.
You can make any dog mean.
Damn little beast! God!
You got any pit bulls?
Come on. lt`s a pushover.
l cased the place.
What about the cops?|What about video surveillance?
You`re crazy if you`re gonna walk up|just like this.
What about the alarm?
All you gotta do is step over.
-l got you.|-Okay, okay.
There, you see?|ln and out, quiet as a mouse.
Let`s get some dogs.
Come on, puppy.|We`re just goin` for a little car ride.
Look at the wee, little ones.|Come here, little puppies.
Here we go.
Come on, puppy. Here puppy, nice puppy.
l`ve stepped in the beam.
Here, puppy, nice puppy.
See, didn`t l tell ya?
Doesn`t this beat|takin` strays off the street?
-You are a genius!|-Get off!
Sorry! l`m sorry.
l`m just a little bit excited.|That`s my very first felony.
l`ve committed a lot of misdemeanors,|but that was my first felony.
Why are they barking?
They`re dogs.
l know they`re dogs!|Go in the back and check.
Okay, doggies, what`s the racket back--
Okay, doggies, back in your house.
Back in your house.|Here, doggie, nice doggie.
No, doggie. Don`t jump.
Bad dog!
Good puppy!
Bad puppy, don`t jump!
Good puppy, don`t jump!
Come back! Stop the van!
Harv, what is it?|Why did you want me to stop?
Hurry, they`re gettin` away.
Hey, you, come back here!
Come here! l`ll give you a bone!
Come back here, you little runt!
Come here, you!
7:00 a.m. Up and at `em!
Ted, l`m sorry.
What`s wrong?|Did you have another nightmare?
Yeah.
Mom, it`s Saturday and it`s 7:02.|Do we really have to get up?
Yep, you heard your father.
l know, Daddy`s rules.
That`s it! l`m not gonna take it anymore.
Mom, l have a news flash for you.|lt`s Saturday!
-Yeah, l know, honey.|-This sucks!
Why do we have to get up|so early on Saturday?
Ask your father. Don`t say `"sucks.`"
The bathroom`s mine!
-Nanny, nanny!|-Shut up! Let me in.
Open up, you little wimp! Let me in!
-Mom! Let me in!|-You have no bladder control.
Wait till l get my hands on you. Let me in!
A puppy!
Hi!
Guys, do you have to--
l dreamt l had a puppy, and it came true!
Honey.
l take back everything l said|about you being cold and insensitive.
Dad, l take back|anything l ever said about you, too.
Dad, l have everything l ever wanted.
-l owe you big time.|-Why?
Daddy, can we call him Fred?
-Let me have him. lt`s my turn.|-No, it`s my turn!
-l saw him first!|-l`m gonna have him for five more minutes.
We can`t have a dog. We can`t have a dog!
You can`t show a child a puppy,|then take it away two minutes later.
l didn`t show a child a puppy.|lt`s obviously lost.
-Occupy the kids. l`ll run to the pound.|-No, no way!
-lt`ll be destroyed.|-lf we keep it, the house will be destroyed!
-lt`s a dog. Millions of people have dogs.|-Not people like me.
Dogs sniff. They lick, they chew.|They drool, they scratch--
-Alice, they have parasites.|-Oh, God, yeah.
The kids`ll lose interest.|l`ll have to care for it.
lt`ll grow to be enormous.|lt`ll take over the yard.
The lawn`ll look terrible.
When the dog finally settles down, it`ll die.
Everybody will be upset. We`ll have|to get another puppy. Start all over.
-Do you understand?|-No. Could you be more specific?
-Alice, l need a little support.|-Okay, l`m sorry. All right.
How shall we handle this?
Go tell the kids.
-Come on.|-Come over here.
He loves me the most.
-Hi, kids.|-Hi, Dad.
-Can he sleep in my room?|-No, he`s sleeping in my room.
-l`m the oldest. He`s sleeping in my room.|-He`s not sleeping in anyone`s room.
Listen to me a minute.
We are `"people`" people here.|We are `"goldfish`" people.
We`re `"ant farm`" people.
We`re not `"dog`" people.
Dad, why can`t you just give us a chance?
You`re always saying|we have to have responsibility.
That`s true.
lt`s my decision. l mean, l`ve decided.
l knew it!
Better think of something to name him.
When he destroys my house,|l wanna know what to call him!
-Thank you.|-This is temporary.
This is temporary until we find the owner.
Okay, the dog`s name will be....
-What is it?|-What`s his name gonna be?
You can`t change it. That`s the rules.
Okay. Emily?
Did you do your name in a crayon?
l don`t think words for parts|of the body make good names.
But he`s got one of those. l looked.
l`m sure he does, but l don`t think Daddy...
...wants to stand on the front porch|at night yelling that out.
But that`s what you call Uncle Richard.
Okay, the dog`s name will be....
You asked for my input.
-What?|-Nothing. Let`s just call the dog Rover.
-Mom, please, M.C. Hammer.|-Ultimate Warrior.
M.C. Hammer? No, no, Rover.
He doesn`t like any of those names.
-Right! Like you can read his mind!|-Ryce!
Emily, what does the dog|want his name to be?
This is ridiculous! lt`s a dog.|He doesn`t have preferences!
Call him Ding Dong.|He wouldn`t know the difference.
Yes, he would!
He`ll tell us what he wants to be called.
Beethoven.
Roll over. Come on, boy. Roll over.
You!
No, no, no!
lf this business is gonna grow,|we need more money.
They`re talking about $25,000.|l said, `"That`s no good.`"
They said, `"No?`" l said, `"No.`"
lf this is gonna take off,|l need some capital, not a Band-Aid.
They said, `"What kind of figures|are we talking about?`"
l said, `"$150,000 sounds|like a good neighborhood to me.`"
You really said that?
This is a business.|What am l gonna do with $25,000?
Advertising, signs, but l`m optimistic.
-Ted, get down here.|-Where`s my shoes?
-l don`t know, honey, just backtrack.|-Mom, please?
Look behind the bathroom door.
-Daddy?|-What?
He wants you to scratch his head.
You know, l don`t wanna scratch his head.
Back off, back off!
But he wants you to.
Sometimes we don`t get what we want.|That`s not how it works.
lf l don`t get this deal, l`ll kill myself!
Honey, don`t talk like that|in front of the kids.
lf l can just get them to smell the stuff.|Air fresheners are visceral products--
-l got a great idea.|-What?
Can l have karate lessons?
l didn`t get any bacon.|What do you want karate lessons for?
Brenda`s littler than me,|and she`s got a green belt.
Why don`t we skip the lessons|and get you the belt?
No! Come on!
He slimed me! He slobbed! Look at this!
Don`t worry about it.
l`ve got dog drool on my pants!
l can`t meet with Vanguard Capital|with dog drool on my pants!
-Just change your pants.|-l`m gonna change my pants.
l had a schedule and now it`s gone.|l`ll never have that again!
-Just change, George.|-l`m gonna change my pants.
Then l gotta change my jacket.
lf l change my jacket, l change my shirt.|lf l change my shirt, l change my tie.
l have to change my belt, shoes and socks.
Just change your pants, George.
l don`t need you to drool all over me,|for God sakes!
You`re so smart!|What am l telling you about?
Listen to me!
Bye, honey.
Sorry. Good luck.
A little Kleenex or something.
Hi, puppy.
Thirsty, huh?
Easy, buddy. Save some for the fishes.
Look at Tom. He`s wide open. Shoot it!
Put it up. Put it up!
-This guy`s all over me.|-Shoot it.
Yeah!
All right, that`s it. Hit the showers.
Give me 10. Let`s go, hustle.
Hi, Mark.
-You`re sweaty.|-You like it?
Air fresheners are the 12th fastest-growing|area in household hygiene.
Fascinating!
All of these use a two-dip process|that guarantees a longer smell life.
Smell this. That smell nice?
lf we get the right amount of capital,|we can take this place to the top.
l don`t just mean successful.|l mean dominant.
Here`s a favorite. Look at this.
-New leather.|-That`s cute.
-l could use that in my Beemer.|-l could use it in my Beemer!
A lot of people could use `em|in their Beemers.
l wouldn`t want to hang it|from my rearview mirror. Tacky!
No, there`s Velcro on the back.
People hide them.|A lot put it under their dashboard.
lngenious! Bravo, Newton. Kudos.
Thank you.
Let`s get Ted.
Hey, Teddy boy.|That`s a nice lunch you got there.
-A veritable nutrition lesson.|-Oh, yeah.
Don`t forget to wash it down|with a big glass of milk.
Oh, man!
See ya on the bus.
Hi! Miss Simpkins made me stay after.
Want a Twinkie?
Hold on a minute.
Good boy.
See over there?
That`s Donna Ditsworth.
She`s the most popular girl|in the whole school.
Her hair is perfect. Her teeth are perfect.
Even Mark thinks she`s perfect.
Beethoven!
Hey, check out Fido.
-What a cool-lookin` dog.|-l bet you wanna play fetch.
You gotta give me the stick|if you want me to throw it.
Where we going?
-Cool dog.|-Cool dog.
ls he yours?
-What`s his name?|-Beethoven.
-Wow. Hi, Beethoven.|-Hey, Beethoven.
Cool dog. Good boy.
Well, see you later, Ryce.
Yes! He knows my name!
He knows my name.
No question about it. You`ve built yourself|something impressive here.
Thank you very much.
-That mean you`re interested?|-Absolutely.
We`ve smelled a lot of stuff.
l speak for myself as well|as the `"Brie Meister`" when l say...
...yours smells the best.
That`s great. Thanks a lot.
We`re gonna crunch some numbers.
-Maybe we can get together later.|-That would be great.
-We`re looking forward to it.|-l`ll get it.
-Thank you.|-Ciao.
-Ciao, George.|-Ciao, bello.
-Ciao, bello.|-Ciao!
Ciao.
Ciao.
How ya doin`, Theodore?
-Nice backpack, Teddy!|-Can l see it?
Sorry!
Why do you guys always pick on me?
`Cause you`re a little four-eyed dork.
Give them back!
They`re mine. Give them back!
Where you going, Teddy?
Wait up, Theodore.|We wanna walk you home.
What are you, a chicken?
Come on. Scaredy-cat!
Scared? Come on, fight me.
-Now he can`t even see.|-Blind as a bat!
What`s going on here?
He looks mean!
Yeah.
-Give him the glasses.|-Sorry.
And don`t come back!
l know it doesn`t mean that he likes me.
But he`s gotta like me better|than before he said my name.
You think he could like me, Beethoven?
l know you like me.
Good night, sweetheart.
You, out!
Good night, Beethoven.
-Good night, honey.|-Good night, Dad.
Mark.
All right! You, in here!
You sleep in here. l sleep there. You--
See, that`s very nice.
That`s progress. l appreciate that.|Good night.
Good night.
Ever since you started looking|for investors you seem--
-You wanted us to expand.|-l want you to be happy.
You even said you`d come back to work.
l said l`d give you one wish|for your birthday.
l wish you`d come back to work.
There`s other things that are important.|l like being home when the kids get home.
l don`t want them|to come home to some stranger.
We`ll get a great baby-sitter,|somebody reliable that the kids`ll love.
...in the third occurrence this month.
We`ve seen a 500 percent increase|in the reported incidence of stolen pets.
Police believe an animal kidnapping ring|is at work.
That`s News Break. Back to The Wolfman.
-Did you hear something?|-No.
l heard something downstairs.
You were right. The TV was on.
l don`t know.|l hope l`m doing the right thing.
lt feels like a good idea to expand...
...but l don`t want to do it|at everybody`s expense.
We have to get somebody wonderful|to take care of the kids.
No question about that.
Sometimes it`s hard|to know what the right thing is.
No matter how many showers l take...
...l still smell Beethoven all over me.
Are you okay? You`re so quiet.
You`re not mad at me, are you?
Oh, baby!
Oh, baby, it`s not even Saturday night.
Alice, you drive me crazy.
Has Daddy`s little girl|been naughty tonight?
George?
Who you talking to?
How dare you! Are you crazy?
Did you think|you were gonna get away with it?
That`s how you do it!
l`ll put a stop to that.
You`ve ruined my life!
You`ve ruined my furniture!|You`ve ruined my clothes!
My family likes you|more than they like me.
Why? All you do is drool and shed and eat.
You`re never getting|out of there again. Never!
Do we understand each other?
Hey, little buddy. How ya doin`?
Thank you. Good work.
-Vernon!|-Come on, Harvey.
-Can l tell you something?|-What?
-l don`t like it when you tease the dogs.|-Are you some kind of animal lover?
We`ve developed|a new type of ammunition.
lt explodes on contact.
We`d like you to use|this revolver for the tests.
We want to know the extent|of the damage at close range.
You wanna know how messy it is.
l presume you can get dogs|with big skulls for the tests.
Newfoundlands, Great Danes, St. Bernards.
Large dogs are difficult to come by...
...harder to manage.
l`m sure we`ll be able to handle it.
-Mr. Newton?|-Yes.
l`m Dr. Varnick. This must be Beethoven.
He`s a magnificent animal. Magnificent!
Magnificent!
-ln for his shots?|-That`s right.
He`ll be a little groggy this evening.
That`ll be nice.
Perhaps you should leave him overnight|for observation.
-l`d be happy to.|-Dad!
lt`s just a shot. He`ll be okay.
Let`s take him home.|He`s scared and wants to go home.
l wonder if l might have a word|with you privately.
Sure.
Good dog.
Take good care of these nice people.
They aren`t gonna hurt Beethoven,|are they?
Nothing could hurt Beethoven.
Please, sit down.
Mr. Newton, have you....
Have you noticed anything strange|about your dog lately?
You know, l mean, he`s destroyed my life.
l wish l was kidding.
That`s very funny.|St. Bernards have been heavily over-bred.
There`s been quite a bit written|about certain behavioral problems.
What kind of problems?
l don`t know how to say this, but l`ve had|to put down several over the past months.
They have a tendency to turn on people...
...attack without provocation.
l only mention this|because you have children.
Good boy!
George, come on.|Beethoven isn`t even remotely dangerous.
He`d never hurt the kids.
He might take a bite out of you, though.
First snarl, first any kind of weirdness|and he`s gone.
Weirdness? What should l watch for,|his wearing my clothes around the house?
Good boy!
You guys are gonna love Devonia.
l don`t need a baby-sitter.
How come you gotta|go back to work, anyway?
There`s no point of us|going into this with a bad attitude.
Hi there, you little cutie!
Don`t you worry about a thing.|We`re gonna get along great. Right, kids?
l`ll be back before dinner,|so it`s not that long.
We`re gonna do neat stuff.
l was hopin` we could sing a tune together.|You like music?
What kind of music?
How about Herb Alpert|and the Tijuana Brass? Oh, sorry.
l am a nut for the disco beat!
Okay, kids, be good.
-You`ve had some time to think and--|-And we made our decision.
We wanna get in bed|with Newton Auto Air Fresheners.
Excellent! That`s just great!
-Thank you very much.|-As quickly as possible.
We can meet our lawyers today|and have the papers drawn up.
That`s excellent!
Let us take you out to dinner.
Are there any good restaurants|in this burg?
Restaurants. What?
-Why don`t you come to our house?|-We`ll barbecue.
Barbecue! Let`s live dangerously!
Well, our food may not be great,|but it`s not dangerous.
l hope it`s better than this espresso.
Help!
Help, somebody!
l love you, too.
Thanks, Beethoven. You saved my life.
But you better go home now.|Mom said to stay in the backyard.
You kids might be interested to know|that l am a performer...
...Saturday nights at the Padded Zebra.
Gosh! Emily`s in the pool!
The pool?
-Emily!|-What are you doing in the pool?
Get out this instant.|You want to get me into trouble?
-Emily, are you all right?|-l fell in.
Oh, Emily, you must`ve been so scared!
l thought l was gonna die.
You poor little thing.
Now, you were never|in any real danger, were you?
We don`t want you to get into trouble,|so we`ll let this be our little secret.
l`d like to call my mother, please.
-Your mother?|-lmmediately.
She must`ve snuck out|while l was watching Ted and Ryce.
lt was hot out, so l guess|she wanted to take a little swim.
Where were you|while this was happening?
Where l was supposed to be,|inside watching the other two.
lf Emily had stayed where l put her,|none of this would`ve happened.
lf you ask me, what these children need|is a little discipline.
What these children need is their mother.
You`re fired.
-Honey, it was an accident.|-So what?
lt is just that we had a bad baby-sitter.
We`ll find somebody responsible|to look after the kids.
-Over my dead body.|-Come on.
We`re fine on our own.|You don`t have to entertain us.
Do you have any kids?
We have a career.
Big one.
Excuse us.
-Brats.|-Monsters.
lf we pull this off...
...in six months we will own|Newton Auto Air Fresheners.
Touch it.
Sorry for the delay.
-We--|-No problem.
-Vegetables. Here you go.|-Look at that.
-Here`s the paperwork, Giorgio.|-l`ve got my own chair, honey.
-Look at that.|-You gonna do that now, honey?
Alicia.
-Alice.|-Alice.
l`m sorry. Alice.|Could l have a refill, please?
Sure.
Thank you.
Just right down at the bottom, George.
-This is everything we`ve discussed?|-Yes, exactly.
Right at the bottom, you can sign.
Don`t sign that now.|Let`s have something to eat?
-You can read it over--|-Alice, tell me about your dog.
Well, he`s a dog.
He sure is! Hello, cutesy-ootsy.
-He`s a St. Bernard.|-He`s a purebred St. Bernard, isn`t he?
Hello. Look at that big old tongue|you`ve got! Yes!
Look at that. Come here. Oh, yeah.
You wanna come with Mommy and Daddy?|Yes, you do.
Come on.|We`ll come to Mommy and Daddy.
Come on. Come on.
l just love these big, dumb animals.
l bet you do.
Dogs obey so much better|than children, don`t they?
Come here. Look, cutesy-ootsy-oogy.
Mama just loves|this great big doggie-woggie.
The places for you to sign...
...are marked by that blue clip right there.
This are all standard stuff?
You sure you wanna|`"signee-wignee`" right now?
Alice, l`m sorry.
l`ve got that. You be careful.|l don`t want you to break a nail.
Right down there where the blue arrow is.
Right there.
Honey, you sit. l`ve got this.
You guys don`t seem|to have made a good impression.
-l`m crushed.|-Me, too.
l`ll cry all night.
l don`t like `em either. But these people|are important to Dad`s business.
l hope Beethoven slimes that lady`s dress.
lf you don`t want our capital...
...we could find another investment|somewhere else.
-Sure!|-No, no, no.
-Beethoven, down, down.|-ls there some problem?
-No, no.|-Did l miss anything?
No. Giorgio has gone over all the papers...
...and he`s about to sign.
Just standard stuff, really.
Will you get outta here, you mutt!
l pitched in college.
Beethoven, stop!
Bad dog!
Sit! Stop! Stay!
Oh, no!
Beethoven!
l really don`t like our dog.
l really don`t like those people.
l don`t trust them.
l don`t want their money.
l know my opinion doesn`t matter,|but l`m not interested in expanding.
lf l had been home instead|of helping you impress those morons...
...Emily wouldn`t have fallen in the pool.
And l`m not re-entering the workforce.
You`re gonna have to do this on your own.
And you will.
Somehow you`ll make your fortune.
And tucked away behind you, deep|in the shadows, will be me and the kids.
That`s how you see me.|Suddenly l`m a lousy husband and father.
Everything was fine|until Beethoven came into our lives.
l`ve tried to be patient, but l`ve had it.
The dog has to go.
l`m proud of Beethoven.
Those two idiots insulted your kids|and treated me like dirt.
He was the only one who had the nerve|to give them the ride they deserved.
l`m going to bed.
My dream`s going down the drain,|and you`re worried about a dog.
Your family`s going down the drain,|and you`re worried about a dream.
Why do we gotta be so quiet?
You`re a big boy!
-Sit down.|-We made you breakfast, Dad.
-Scrambled eggs the way you like them.|-l fed Beethoven.
We washed him, too.
You should smell him.
l`ll walk Beethoven every day.
We divided up the dog chores so you won`t|have to do anything for Beethoven.
l see.
ls there anything else you need?|Anything else at all?
No, thank you. l`m fine.
l dropped part of an eggshell in there.
Chew carefully, Dad.
Okay, fine. Great, Ryce.|l`m gonna get that thing.
-That leaf`s mine.|-l get the next one!
Okay, fine. Get that question box.
Give me five.
Shake.
Mrs. Newton.
-Yes.|-l`m Dr. Varnick, the veterinarian.
l`m sorry to trouble you,|but l wonder if l might come in?
Sure. Come in.
With animals as large as yours...
...l like to do a follow-up on rabies shots|just to see how he`s doing.
-lt`s nice of you to come down here.|-No trouble at all.
-Here you go.|-Thank you. l`ll only be a moment.
-Would you like a lemonade?|-No, thank you.
All right.
Beethoven, how are you doing?
Lookin` good. Lookin` good.
Beethoven, this is gonna hurt you|a lot more than it hurts me.
But it`s a great benefit to mankind.
Put some of this here.
-l`m gonna get those bones.|-No, l get some!
You get the next.
Okay, that`ll do ya.
All right now.
-No!|-Emily, what`s the matter?
Come on, you big stupid mutt!
Help! Help!
George! Oh, my God!
Help, somebody! Help!
Good boy. Good boy!
Beethoven! Beethoven!
-No!|-Get off him.
Beethoven!
Beethoven. Oh, my gosh, Beethoven!
Why`d he do that?
My gosh, look what he did!
-Are you all right?|-Well, l don`t know.
-What happened?|-He just lunged at me!
That`s not true. l saw you hit Beethoven.
-Emily, please.|-Why would l? l patted him on the head.
lt`s possible that from a distance the child--
Liar!
-Emily!|-l`m sorry. Everything`s all right.
lt`s very natural the child would want|to defend her dog.
-Let`s call an ambulance.|-No, l`ll take care of it.
l`ll take care of this myself.
l`m terribly sorry.|He`s never done anything like this before.
Once an animal crosses the line|and attacks a human being...
...you can rest assured he`ll do it again.
Of course, next time|it could be one of your children.
l`m very, very sorry. Let me help.
Mr. Newton, we have a real problem here.
The law is very clear|when it comes to dealing with this.
Unless you bring the animal|to my office immediately...
...l`m afraid l`ll be forced to press charges.
l`m so sorry.
l don`t want anything|to happen to Beethoven.
Dad won`t believe us|`cause he hates Beethoven.
He`s always hated Beethoven.
Dad has Beethoven!
Wait, wait! Stop!
Stop! Daddy!
Wait!
Wait!
My dad had to take our dog|to the vet to be put down.
l hated him for it.
Now l`m doing it myself.
l know you won`t believe me,|but l don`t wanna do this.
You understand.
lt`s not your fault.
-Mr. Newton.|-Dr. Varnick.
l know that you`re doing the right thing.
l hope so.
Follow me.
Come on. Come on.
How`s your arm?
lt`s fine.
-Thirty-seven stitches.|-l`m so sorry.
Do you want the collar and tags?
-Some people like to keep them.|-Yeah.
Do you mind? l have the bad wing.
Come here. Come here.
l`m sorry.
You were my dog, too.
Sad state of affairs.
Sad state of affairs.|Come on, boy. Come on.
Come on, boy.
ln you go. There you go.
All right. Magnificent.
George Newton.
We`re gonna have to charge you|for a day`s boarding...
...because Jimmy, who handles|the lethal injections and disposals...
...he doesn`t work today, so we`re gonna|have to hold the dog overnight.
Should we bill you?
Dog killer!
Nice dog, huh, Doc?|He`s perfect for the animal experiment.
Get everything ready.|l`ll be by in the morning.
We`ll do the test on him first thing.
All right.
Nice doggie, good doggie.
Okay, close the door.
l`ve got him. Come on!
Good doggie. Come here, doggie.
-Okay, l got him.|-Good, good.
-l got him. Come on, doggie.|-Not you! The dog!
Put him in. Okay, you got him?
ln the cage. Get in.
Shut up!
There.
Doc will work on him|first thing in the morning...
...and then he`s one dead puppy.
Can we eat?
-Yeah. You hungry?|-Yeah. l`m hungry.
-What do you feel like?|-A chef`s salad.
Did l do the wrong thing?
l don`t know, honey.
Beethoven made this house real.
He put the dents in it.
l know he slobbered and he smelled bad,|but he loved us.
Even you.
l just hope your motives were pure,|and you did this for the safety of the kids.
l really hate to think|we sold Beethoven down the river...
...for a piece of carpet|or a chance to sell more air freshener.
lt had nothing to do with carpet|or air freshener. You saw what he did.
l know. But we don`t know why he did it.
Maybe the vet didn`t hit him, but maybe|he handled him too rough or something.
Emily`s really sticking to this.
Have we ever known her to attack an adult|and accuse them of lying?
No, but why would a vet|say something like that?
lnstead of listening to some guy|we`ve met only twice...
...maybe we should try listening|to our own child.
Honey, something doesn`t make sense.|Can`t we just talk to him?
What do you want me to do?
Dr. Varnick, are you sure|you didn`t hit our dog?
Yes, Mr. Newton,|l just remembered l did hit your dog.
-Come on!|-lt`d make me feel better. Let`s go.
-l`m coming with you.|-So am l.
We`re all going with you.
l`m terribly sorry.
-We want our dog back!|-Where`s Beethoven?
-Kids, let Daddy handle this.|-What can l do for you?
-We want our dog back!|-l`m terribly sorry.
lt`s too late. The dog`s been destroyed.
-Dad?|-Now, wait a minute.
l was told this wouldn`t happen|until tomorrow.
l don`t believe you!
Take your hands off her! What are you--
l told you he was lying!
What the hell are you trying to pull?
You can`t come in here.|This is private property.
Beethoven?
-He`s not here.|-Hold it right there.
You have no right to be in here.|Out, all of you.
Where`s my dog?
l don`t have to answer your questions.
You ordered that dog destroyed,|and it was done. Now get out.
You hit me, l`ll have you put in jail|for assault and battery.
Dad!
-Honey!|-That was amazing.
Dad, you were awesome.
-You were really cool.|-l never found you more attractive.
l may need an X-ray.
-He said our dog bit him.|-But he didn`t really. Tell him.
There were no bite marks on his arm!
`"So what?`" What do you mean?
l`d like to file a report on you!
-They`re not going to help us?|-Not this year.
-Dad! Dr. Varnick.|-Look!
Let`s follow him.
Maybe he`ll lead us to Beethoven.
Hold your door. Hold your door.
Shut it.
Dad, haven`t you ever followed anyone?
Turn off your lights.
-l think that`s the last of it.|-Start getting the dogs.
The dogs?
Yeah! He said we gotta destroy|all the evidence.
l`m gonna check this out.
lt`s 9:30. lf l`m not back in 15 minutes...
...call the police.
Don`t come in after me.
Before you destroy the dogs, bring me|the St. Bernard for the ammo test.
Okay.
And bring me a little one|for this chemical test.
Sure. l know just the one.
Hurry up.
Latch.
Congratulations.|You`re gonna be a pioneer.
-Like Davy Crockett, right?|-Right.
Good doggie!
Oh, no! No, no!
l`m saving you. l`m saving you!
He pushed me on the ground,|and l couldn`t get up.
Emily, come on. Here, Ryce, take her.
Lock the doors. lf l`m not back in 15....
-l`ll be back.|-Lock the doors. Lock that one.
Nice doggie.
We`re gonna have a field test|with this new ammo.
So long.
You`re a very foolish man, Mr. Newton.
You should`ve left well enough alone.
-That was a gun!|-Daddy!
-Mom, get over here!|-There`s no time!
l don`t know where.|lt`s a big thing, a warehouse!
-Buckle up.|-You can`t drive. You don`t have a license!
-We`re going in!|-What are you doing?
l don`t know. lt`s a--
Ted! Ted!
-Cool.|-Dad!
Dad! Dad!
My babies! Are you all right?
-Beethoven!|-Beethoven!
-l love this dog. What a good doggie!|-George!
George! Oh, my God!
Be careful!
-ls everyone alive?|-Where were you?
l was shopping! l called the police.
-l jumped. l fell on the guys.|-You`re kidding?
-You let Ted drive!|-l didn`t let him! Don`t yell at me!
l`m not yelling.
l love you, too.
-You`re free!|-You can go home!
You`re free! You`re free!
Go, go!
Sic `em, boys!
Help! Get outta my way!
Oh, my God!
Out of my way!
Come on, Harvey. Over the fence.
You thought you could get me,|you feebleminded mongrels!
-Stupid, stupid doggies!|-Never! You`ll never get me!
-Never!|-Stupid, stupid doggies.
Stupid, stupid doggies!
Stupid, stupid--
You little mangy thing!
And you and you, you little one!
Never! Never!
You little mangy--
What?
The final chapter|of a horror story for animal lovers...
...concluded at County Courthouse today.|Ruth Walters has the details.
-Animal lovers everywhere appeared...|-lt`s us!
...when Dr. Varnick and two associates|were indicted on animal abuse.
These were scientific investigations!
And leading the cheers|were the ring`s unlikely captors...
...the Newton family of Valley Vista.
l had no choice but to do what l did.
Beethoven is notjust some dog|that wandered in off the street.
He`s a member of our family|and we love him very much.
Have you always been a dog lover?
Maybe not as much as now.
Thank you.
This is Ruth Walters reporting|from County Courthouse.
Okay, guys. Let`s go to bed.
-Do we have to?|-lt`s been a long day.
-You look beautiful.|-Daddy, you`re the best.
-Good night, Dad. l love you.|-Good night, sweetheart.
Say good night to Daddy.
-Can l stay up?|-You are up!
Go to sleep.
Hello? Yeah.
Hold on one second.
Ryce? Who`s calling?
Ryce!
-Don`t stay on too long.|-Okay.
Dad, who is it?
Somebody who saw you on TV.|Mark something.
Mark.
Hello?
Yeah.
No.
Really? Friday?
-Good night, honey.|-Good night.
Sleep tight.
Good night, Beethoven.
Good night, Sparky.
-Good night, Mitch.|-Good night, Murphy.
Good night, Sally.
Good night, Lacey.
Good night, Fred.
Good night, Eliot.
B-Happy
BBC - The Blue Planet (1 of 8) - Ocean World
BBC - The Blue Planet (2 of 8) - The Deep
BBC - The Blue Planet (3 of 8) - Open Ocean
BBC - The Blue Planet (4 of 8) - Frozen Seas
BBC - The Blue Planet (5 of 8) - Seasonal Seas
BBC - The Blue Planet (6 of 8) - Coral Seas
BBC - The Blue Planet (7 of 8) - Tidal Seas
BBC - The Blue Planet (8 of 8) - Coasts
Baader
Babi Leto - Autumn Spring (2002)
Baby Doll
Baby Geniuses 2 2004
Babylon 5 - 2x01 - Points of Departure
Babylon 5 - 2x02 - Revelations
Babylon 5 - 2x03 - The Geometry of Shadows
Babylon 5 - 2x04 - A Distant Star
Babylon 5 - 2x04 - The Long Dark
Babylon 5 - 2x06 - Spider in the Web
Babylon 5 - 2x07 - Soul Mates
Babylon 5 - 2x08 - A Race Through Dark Places
Babylon 5 - 2x09 - The Coming of Shadows
Babylon 5 - 2x10 - Gropos
Babylon 5 - 2x11 - All Alone in the Night
Babylon 5 - 2x12 Acts of Sacrifice
Babylon 5 - 2x13 - Hunter Prey
Babylon 5 - 2x14 - There All the Honor Lies
Babylon 5 - 2x15 - And Now For A Word
Babylon 5 - 2x17 - Knives
Babylon 5 - 2x18 - Confessions and Lamentations
Babylon 5 - 2x19 - Divided Loyalties
Babylon 5 - 2x20 - The Long Twilight Struggle
Babylon 5 - 2x21 - Comes the Inquisitor
Babylon 5 - 2x22 - The Fall Of Night
Babylon 5 - 3x03 - A Day in the Strife
Babylon 5 - 3x05 - Voices of Authority
Babylon 5 - 3x06 - Dust to Dust
Babylon 5 - 3x07 - Exogenesis
Babylon 5 - 3x08 - Messages from Earth
Babylon 5 - 3x09 - Point of No Return
Babylon 5 - 3x10 - Severed Dreams
Babylon 5 - 3x11 - Ceremonies of Light and Dark
Babylon 5 - 3x12 - Sic Transit Vir
Babylon 5 - 3x13 - A Late Delivery From Avalon
Babylon 5 - 3x14 - Ship of Tears
Babylon 5 - 3x16 - War Without End (Part I)
Babylon 5 - 3x17 - War Without End (Part II)
Babylon 5 - 3x18 - Walkabout
Babylon 5 - 3x19 - Grey 17 is Missing
Babylon 5 - 3x20 - And the Rock Cried Out No Hiding Place
Babylon 5 - 3x21 - Shadow Dancing
Babylon 5 1x01 Midnight on the Firing Line
Babylon 5 1x02 Soul Hunter
Babylon 5 1x03 Born to the Purple
Babylon 5 1x04 Infection
Babylon 5 1x05 The Parliament of Dreams
Babylon 5 1x06 Mind War
Babylon 5 1x07 The War Prayer
Babylon 5 1x08 And The Sky Full Of Stars
Babylon 5 1x09 Deathwalker
Babylon 5 1x10 Believers
Babylon 5 1x11 Survivors
Babylon 5 1x12 By Any Means Necessary
Babylon 5 1x13 Signs and Portents
Babylon 5 1x14 TKO
Babylon 5 1x15 Grail
Babylon 5 1x16 Eyes
Babylon 5 1x17 Legacies
Babylon 5 1x18 A voice in the wilderness - Part 1
Babylon 5 1x19 A voice in the wilderness - Part 2
Babylon 5 1x20 Babylon squared
Babylon 5 1x21 The Quality Of Mercy
Babylon 5 1x22 Crysalis
Babylon 5 3x01 Matters of Honor
Babylon 5 4x01 - The Hour of the Wolf
Babylon 5 4x02 - What Ever Happened to Mr Garibaldi
Babylon 5 4x03 - The Summoning
Babylon 5 4x04 - Falling Towards Apotheosis
Babylon 5 4x05 - The Long Night
Babylon 5 4x06 - Into the Fire
Babylon 5 4x07 - Epiphanies
Babylon 5 4x08 - The Illusion of Truth
Babylon 5 4x09 - Atonement
Babylon 5 4x10 - Racing Mars
Babylon 5 4x11 - Lines of Communication
Babylon 5 4x12 - Conflicts of Interest
Babylon 5 4x13 - Rumors Bargains and Lies
Babylon 5 4x14 - Moments of Transition
Babylon 5 4x15 - No Surrender No Retreat
Babylon 5 4x16 - The Exercise of Vital Powers
Babylon 5 4x17 - The Face of the Enemy
Babylon 5 4x18 - Intersections in Real Time
Babylon 5 4x19 - Between the Darkness and the Light
Babylon 5 4x20 - Endgame
Babylon 5 4x21 - Rising Star
Babylon 5 4x22 - The Deconstruction of Falling Stars
Babys Day Out
Bachelor Party
Bachelor and the Bobby-Soxer The
Back To Bataan
Back To The Future 1
Back To The Future 1 (dc)
Back To The Future 1 (hi)
Back To The Future 2
Back To The Future 2 (hi)
Back To The Future 3
Back To The Future 3 (hi)
Back to School (Alan Metter 1986)
Back to the Future II
Back to the Future III
Backfield in Motion
BadBoys TrueStory 2003 CD1
BadBoys TrueStory 2003 CD2
Bad Company
Bad Guy 2001
Bad Santa
Bad Santa (unrated)
Bad Seed The 1956
Bad Timing (Nicolas Roeg 1980)
Bad and the Beautiful The
Badboys II
Badlands
Baise Moi
Balanta 1992 (The Oak)
Ballad Of A Soldier 1959
Balseros 2002
Bamb
Bamba La (1987)
Bamboozled
Bananas
Banchikwang
Band of Brothers 01 - Currahee
Band of Brothers 02 - Day of Days
Band of Brothers 03 - Carentan
Band of Brothers 04 - Replacements
Band of Brothers 05 - Crossroads
Band of Brothers 06 - Bastogne
Band of Brothers 07 - The Breaking Point
Band of Brothers 08 - The Last Patrol
Band of Brothers 09 - Why We Fight
Band of Brothers 10 - Points
Band of Outsiders
Bande des quatre La 1988 CD1
Bande des quatre La 1988 CD2
Bao biao (1969) - Have sword Chang Cheh
Bao lian deng (1999)
Bar El Chino 2003
Baramui Fighter CD1
Baramui Fighter CD2
Baran
Barberella - A Queen Of The Galaxy
Bare Bea 2004
Barefoot Gen 1983
Barfly
Barocco
Barrabas
Barrio 1947 25fps
Basara The Princess 1992 CD1
Basara The Princess 1992 CD2
Basic Instinct
Batman - Mystery of the Batwoman
Batman - The Movie
Batman 1989 CD1
Batman 1989 CD2
Batman and Robin
Batoru Rowaioru II - Requiem (2003) CD1
Batoru Rowaioru II - Requiem (2003) CD2
Batteries Included
Battle Cry CD1
Battle Cry CD2
Battle Hymn 1957
Battle Royale (2000) Directors Cut CD1
Battle Royale (2000) Directors Cut CD2
Battle Royale 2 (2003)
Battle for the Planet of the Apes
Battle of Algiers The (Gillo Pontecorvo 1965) CD1
Battle of Algiers The (Gillo Pontecorvo 1965) CD2
Battle of Britain CD1
Battle of Britain CD2
Battle of the Bulge CD1
Battle of the Bulge CD2
Battlefield Baseball
Battlefield Earth
Battlestar Galactica 01x01 - 33
Battlestar Galactica 01x01 - Litmus
Battlestar Galactica 01x01 - Water
Battlestar Galactica 01x03 - Bastille Day
Battlestar Galactica 01x04 - Act of Contrition
Battlestar Galactica 01x05 - You Cant Go Home Again
Battlestar Galactica 01x07 - Six Degrees of Seperation
Battlestar Galactica 01x08 - Flesh and Bone
Battlestar Galactica 01x09 - Tigh Me Up, Tigh Me Down
Battlestar Galactica 01x10 - The Hand of God
Battlestar Galactica 01x11 - Colonial Day
Battlestar Galactica 01x12 - Kobols Last Gleaming Part 1
Battlestar Galactica 01x13 - Kobols Last Gleaming Part 2
Baxter 1989
Bazaar
Beach The
Bean - The Ultimate Disaster Movie
Beast Cops
Beast From 20,000 Fathoms The 1953
Beast Within The
Beast of War The
Beating Of The Butterflys Wings The 2000
Beatles Anthology The Episode1
Beatles Anthology The Episode2
Beatles Anthology The Episode3
Beatles Anthology The Episode4
Beatles Anthology The Episode5
Beatles Anthology The Episode6
Beatles Anthology The Episode7
Beatles Anthology The Episode8
Beatles Anthology The Special Features
Beatles The - A Hard Dayss Night
Beatles The First US Visit The
Beau Pere - Stepfather - Bertrand Blier 1981
Beautiful Creatures
Beautiful Girls
Beautiful Thing
Beautiful Troublemaker The (1991) CD1
Beautiful Troublemaker The (1991) CD2
Beautiful Troublemaker The (1991) CD3
Beautifull Mind A CD1
Beautifull Mind A CD2
Beauty And The Beast
Beauty and the Beast (Disney Special Platinum Edition)
Beavis and Butt-head Do America (1996)
Bedazzled
Bedford Incident The
Bedroom Key The CD1
Bedroom Key The CD2
Beethoven
Before Night Falls 2000 CD1
Before Night Falls 2000 CD2
Before Sunrise
Before Sunset 2004
Beguiled The
Behind Enemy Lines 2001
Behind The Sun (Walter Salles 2001)
Being John Malkovich
Being There (1979) CD1
Being There (1979) CD2
Belle Epoque CD1
Belle Epoque CD2
Belle and La Bete La (1946)
Bellinin And The Spynx CD1
Bellinin And The Spynx CD2
Bells Of St Marys The (1945)
Belly Of The Beast
Belly of an Architect The
Below
Belphegor
Ben-Hur CD1
Ben-Hur CD2
Bend It Like Beckham
Bend of the River 1952
Beneath the Planet of the Apes
Benny and Joon
Bernie
Best years of our lives 1946
Bet on My Disco
Better Off Dead 1985
Better Than Chocolate
Better Tomorrow 2 A CD1
Better Tomorrow 2 A CD2
Better Tomorrow 3 A
Better Way To Die A
Betty
Between Heaven and Hell
Beverly Hillbillies The 1993
Beverly Hills Ninja
Beyond Borders CD1
Beyond Borders CD2
Beyond The
Beyond The Clouds
Bez konca (No End 1985) CD1
Bez konca (No End 1985) CD2
Biches Les (Claude Chabrol 1968)
Bicho de sete cabezas
Bichunmoo CD1
Bichunmoo CD2
Big
Big Blue The CD1
Big Blue The CD2
Big Bounce The
Big Chill The
Big Daddy
Big Deal on Madonna Street (1958)
Big Fat Liar
Big Fish 2003
Big Hit The
Big Lebowski The
Big Mommas House
Big Nihgt
Big Shot - A Confessions of a Campus Bookie 2002
Big Sleep The
Big clock The 1948
Big girls dont cry
Biker boyz
Billy Elliot
Billy Madison 1995
Biloxi blues
Bingwoo 2004 CD1
Bingwoo 2004 CD2
Bio Dome
Bio Hunter
Bio Zombie
Bionicle 2 A Legends of Metru-Nui
Bionicle Mask Of Light 2003
Birch Tree Meadow The
Bird People in China The 1998 CD1
Bird People in China The 1998 CD2
Bird on a wire
Bishops Wife The 1947 CD1
Bishops Wife The 1947 CD2
Bite the bullet
Bitter Sugar (Azucar amarga)
Black Angel
Black Sabbath
BlackAdder 1x1 - The Foretelling
BlackAdder 1x2 - Born to be King
BlackAdder 1x3 - The Archbishop
BlackAdder 1x4 - The Queen of Spains Beard
BlackAdder 1x5 - Witchsmeller Pursuivant
BlackAdder 1x6 - The Black Seal
BlackAdder 2x1 - Bells
BlackAdder 2x2 - Head
BlackAdder 2x3 - Potato
BlackAdder 2x4 - Money
BlackAdder 2x5 - Beer
BlackAdder 2x6 - Chains
BlackAdder 4x1 - Captain Cook
BlackAdder 4x2 - Corporal Punishment
BlackAdder 4x3 - Major Star
BlackAdder 4x4 - Private Plane
BlackAdder 4x5 - General Hospital
BlackAdder 4x6 - Goodbyeee
BlackAdder Christmas Carol 1988
BlackAdder The Cavalier Years
BlackAdder the Third 3x1
BlackAdder the Third 3x2
BlackAdder the Third 3x3
BlackAdder the Third 3x4
BlackAdder the Third 3x5
BlackAdder the Third 3x6
Black Adder V - Back and Forth
Black Christmas
Black Hawk Down
Black Knight
Black Mask
Black Mask 2
Black Orpheus
Black Rain CD1
Black Rain CD2
Black Sheep
Black Widow 1987
Black and White (1998)
Blackout The 1997 CD1
Blackout The 1997 CD2
Blacula
Blade
Blade 3 - Trinity
Blade Of Fury
Blade Runner (1982 Original Cut) CD1
Blade Runner (1982 Original Cut) CD2
Blade Runner Directors Cut
Blair Witch Project The
Blame It On Rio
Blast From The Past 1999
Blast from the Past
Blazing Saddles
Blazing Sun (1960) CD1
Blazing Sun (1960) CD2
Bleeder
Bless The Child
Blind Beast
Blind Chance (1987) CD1
Blind Chance (1987) CD2
Blind Spot Hitlers Secretary (2002)
Blind date
Bliss
Blob The 1988
Blood Crime
Blood Wedding (1981)
Blood Work
Blood and Black Lace
Blow 2001 CD1
Blow 2001 CD2
Blow Dry 2001
Blown Away 1994 CD1
Blown Away 1994 CD2
Blue (Derek Jarman)
Blue Car
Blue Collar Comedy Tour The Movie
Blue Max The CD1
Blue Max The CD2
Blue Moon
Blue Planet The 1
Blue Planet The 2 - The Deep
Blue Planet The 3 - Open Ocean
Blue Planet The 4 - Frozen Seas
Blue Spring 2001
Blue Velvet
Blue juice 1995
Blue thunder
Blues Brothers The (1980) CD1
Blues Brothers The (1980) CD2
Blues Harp
Boat Trip - Feedback Overflow
Bob Le Flambeur 1955
Bob Marley Story - Rebel Music
Bob and Carol and Ted and Alice
Body Double
Body Heat
Body The
Boiler Room
Bola El
Bone Collector The
Bonnie and Clyde
Book of Fate The
Book of Pooh The
Boondock Saints The
Boot Das 1981 CD1
Boot Das 1981 CD2
Born Romantic
Boucher Le
Bounce
Bourne supremacy The-1CD
Boxcar Bertha
Boy Who Saw The Wind The
Boys and Girls
Boyz N the Hood
Branca de Neve
Bread and Roses
Breakfast Club The
Breakfast at Tiffanys
Breakin all the rules
Breaking Away
Bride with White Hair The
Bridge Man The CD1
Bridge Man The CD2
Bright Future
Broadway Danny Rose
Brother (Takeshi Kitano)
Brother Sun Sister Moon 1972
Brother from Another Planet The 1984
Brotherhood Of The Wolf
Brothers The
Buddy
Buena Estrella La (Lucky Star)
Buffalo Soldiers
Bug 1975
Bugs Bunny - Baseball Bugs (1946)
Bugs Bunny - Big Top Bunny (1951)
Bugs Bunny - Bugs Bunny Gets the Boid (1942)
Bugs Bunny - Bugs Bunny and the Three Bears (1944)
Bugs Bunny - Bugs and Thugs (1954)
Bugs Bunny - Bully for Bugs (1953)
Bugs Bunny - Frigid Hare (1949)
Bugs Bunny - Hair-Raising Hare (1946)
Bugs Bunny - Haredevil Hare (1948)
Bugs Bunny - Long Haired Hare (1949)
Bugs Bunny - My Bunny Lies Over the Sea (1948)
Bugs Bunny - Rabbits Kin (1952)
Bugs Bunny - Tortoise Wins by a Hare (1943)
Bugs Bunny - Wabbit Twouble (1941)
Bugs Bunny - Water Water Every Hare (1952)
Bugs Bunny - Whats Up Doc (1950)
Bugs Bunny and Daffy Duck - Rabbit Fire (1951)
Bugs Bunny and Daffy Duck - Rabbit Seasoning (1952)
Bugs Bunny and Elmer - Rabbit of Seville (1950)
Bugs Bunny and Taz - Devil May Hare (1954)
Bugs Bunny and Yosemite Sam - Ballot Box Bunny (1951)
Bugs Bunny and Yosemite Sam - Big House Bunny (1950)
Bugs Bunny and Yosemite Sam - Bunker Hill Bunny (1950)
Bugs Bunny and Yosemite Sam - High Diving Hare (1949)
Bugs Life A
Bullet Ballet
Bullet in the Head
Bulletproof Monk 2003
Bullets Over Broadway
Bully (Unrated Theatrical Edition)
Burning Paradise (Ringo Lam 1994)
Burnt Money
Butch Cassidy and the Sundance Kid A Special Edition
Butchers Wife The