Download over 80'000'000 DVD movies!!!
Searh and Download Over 80 Million DVD Quality Movies!!!

Subtitles for Behind Enemy Lines 2001.

English Subtitles for DivX Movies.


Select one of the letters to view a proper section of titles list:

# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z



Behind Enemy Lines 2001

Click here to download subtitles file for the movie "Behind Enemy Lines 2001"

Click here to download the movie "Behind Enemy Lines 2001"


Ads:

(reporter) The much-criticized Cincinnati Accord has brought a cease-fire to Bosnia,
and it appears to be holding, prompting NATO forces to begin a withdrawal,
which should be complete by New Year's Day,
close to the US president's ''Home by the holidays '' pledge.
Yet even as the conflict winds down,
the US military remains in a high state of readiness, eager to answer the call.
(radio) Golden Eagle, this is Hawkeye. l've got unknown rider not responding to coms.
Suspect hostile intent.
Unclassified bandit. Launch the alert. Launch the alert.
Sailors, let's move it out there. We need to get this aircraft airborne in five minutes.
- Nose wheel. - Check.
- Gun-blast diffuser. - Clear.
- Right intake. Left intake. - Check. Check.
- Ejection seat is safe. Arm handle. - Copy. l show safe.
- Com lFF. - Up and up. Let's go. Move it.
- DDl, MPCD and ETD. - Go flight.
- FCS, ECS, AWP. - lt's all green across the board.
- OK for start. - Copy. OK for start.
- OK, right throttle, 15 per cent. - Copy, 15 per cent. Go for two.
Two is up. ECS turbine is online.
Copy. Nozzle coming in at 73 per cent.
- Good to go. - Copy. Good to go.
That's a NATO bird. Stand it down.
Cat four, abort.
- What? - That's bullshit! Are you kidding me?
Abort, abort. Suspend cat four. Launch is canceled.
- Guys, come on. That's twice today. - Yeah.
They're wound up tight today. Guess that's the price of peace.
l cannot wait for this shit to be done.
OK.
Four more days.
You know what l was reading the other day? Bill Gates has more money than Peru.
Now, he needs someone to fly his jets. We oughta be flyin' for him.
Yeah, but you know what? l bet Bill won't let you fly upside down.
Or fly for a rock star. l mean, if anybody needs a good pilot, it's those guys.
Whenever you turn around we've lost another band to some shitty hack they got flyin' 'em.
l mean, it's sad.
Navy pilot coulda saved Ritchie Valens from bein' a one-hit wonder. That's a fact.
Cos that kid had talent. You know, Lynyrd Skynyrd, Buddy Holly...
- What about John Denver? - Well, let's not get carried away.
Let me ask you something. How fast do you think we're headed into the wind?
Chris, we're still on alert. lf Reigart wanders up to the tower, we're dead.
All right, let's do it.
That's the spirit.
- Rutherford. Right here. - lncoming!
You guys ready for a little lesson in physics?
You never learn, kid. l'm gonna take your money this week.
Wind's blowin' up a gale.
l bet you 20 bucks each l catch it when it comes back.
- Man, you'll lose a finger along with that 20. - This one?
All right. Always happy to take an officer's money.
( ''What'd l Say'' by Ray Charles)
Hey, mama, don't you treat me wrong
Come and love your daddy all night long
All right now...
Look at that, Stackhouse! Look!
That is awesome!
Hey, watch out for the catwalk!
Well, tell me what'd l say, yeah
Tell me what'd l say right now
Tell me what'd l say
Tell me what'd l say right now
Tell me what'd l say
Tell me what'd l say...
Wilson!
On the flight deck, heads up. NATO helo landing spot six. Spot six.
This is a lot of sorties for an action that's winding down, Leslie.
l'm struggling to get my pilots 15 hours a month up there.
You understand how important it is that your pilots don't stray from the agreed fly zones?
- This treaty is fragile. - The routes will be flown as ordered.
The treaty depends on it.
Aernout Van Lynden. He's with Sky News.
- What is this? - l invited him to report on the battle group.
l'd like you to give him a tour of the ship. Show him how everything works.
Admiral, l find the press to be an intrusive presence. lt inspires showing off.
What's so funny, Admiral?
You, Admiral, are just what the conflict needs.
- An uncomplicated man. - l'll take that as a compliment.
But wait a second. Did you see the one with the, uh...?
Well, well, well, looky here. Stackhouse.
- l know that's not Burnett. - Captain? Good to see you. All right.
- Look at you, look at you. - What are you guys doing back on board?
Well, we just finished up in Sarajevo,
and your Admiral wanted us to pump you guys up.
Sounds like Reigart. ''Be prepared.''
Well, it's better to be prepared than to be caught sleepin' in the field.
Don't you forget what you're doin' here.
What we're doing here? Are you kidding me?
Well, l'm eating Jell-O. Uh, he's wipin' his hands.
You know, everybody has a role to play.
See, me, l'm a marine. We take care of the serious business.
You, you're a navy pilot, and your role is to eat Jell-O.
You don't get to pick your fight. lt comes to you.
Yeah, l get it.
But at least give me a fight l can understand.
Vukovar? Where's the place we flew over the other day? Sreb...?
Srebrenica.
And good luck talkin' to someone at home:
''Today's Tuesday. We're helping these people.''
''No, no, now it's switched around. Now we're helping...'' lt's like a joke.
- Just be glad it's over. - Yeah. l am.
(shouting)
Look at these guys.
See, that's exactly what l'm talking about.
Everybody thinks they're gonna get a chance to punch some Nazi in the face at Normandy.
And those days are over. They are long gone.
l used to think l'd get a chance to do it. Now l realize l'll be eating Jell-O.
- Are you gonna eat that, by the way? - Now you wanna eat everybody's Jell-O.
Lieutenant Burnett?
Admiral Reigart would like to see you immediately.
- What the hell is this? - Be prepared.
Thank you.
Maybe he wants to give you his daughter's number.
Did you see Tennessee on Saturday? Boy, they looked good.
l don't know anything, Lieutenant.
Now, that is cynical. And Southerners usually aren't that cynical.
l give you a compliment on how great your alma mater looks,
and you think l'm tryin' to pump you for information. What does he want?
l guess you'll have to see, sir.
- (knock at door) - Come.
- Lieutenant Burnett, sir. - Master Chief O'Malley, thank you.
Lieutenant Burnett.
- Sir, about the football today, l know... - l have your letter.
l understand you're interested in leaving the navy.
Yes, sir. lt's time to move on.
lf you don't mind my asking, move on to what?
Sir?
Are you gonna fly commercial jets? Troll the friendly skies in a bus?
You've had an interesting career, Lieutenant.
l remember when you came on board. Smart as a whip, tons of potential.
- Thank you, sir. - And then, on September 23rd,
you received a non-punitive letter of caution
for disorderly behavior at the China Fleet Club in Hong Kong.
Another letter a month later for something involving Chinese New Year
at Pattaya Beach in Thailand.
One can only imagine what that was.
Just out of curiosity, Lieutenant, what happened to you?
Sir, l signed up to be a fighter pilot. l didn't wanna be a cop.
l certainly didn't wanna be a cop walkin' the beat in a neighborhood no one cares about.
That and the routine on the ship kinda wore me out.
- The routine? - The routine.
What you don't know from experience is that the routine, the systems checks,
the drills, the maintaining of discipline, that's what you do to prepare for war.
- We're not at war, sir. - Yes, we are.
Unless we're parked in San Diego Bay, you're at war every time you step on this boat.
- You understand that? - No, sir, l do not understand.
lf we're at war, why don't we act like it?
Cos as far as l can tell, we go out, we fly around and we come back.
Maybe we're pretending we're in the fight, but we're not fighting, we're watching.
You should be glad you're not in a fight. With your attitude you wouldn't last long.
Sir, l've given the navy seven good years. l think l've served my country.
You wouldn't know the first thing about serving your country.
You have two weeks remaining on this tour.
You will serve them in a manner befitting a naval officer.
l'll keep your letter in my pocket.
At the end of those two weeks, you be on your way.
You're dismissed, mister.
Sir.
O'Malley told me you dropped your letter.
He's tellin' the truth.
So you're gonna break up the band, huh?
Oh, that's good.
Hey, listen, Chris. Listen, l thought you were kidding about getting out.
You telling me l gotta find another navigator? ls that the deal?
l can't do it anymore. l'm done. l'm sorry.
(PA system) All hands. An air contact believed to have originated in the North Pole
has been spotted and is inbound to USS Carl Vinson.
No, no, it's good to hear your voice. No, no.
Yeah, they're taking care of us great.
They're putting up tinsel, and it's very Christmasy.
No, Dad, don't wake her. Just tell her l said ''merry Christmas.''
We're disappointed that we won't be seeing you.
Well, you may get to see a lot of me soon.
Well, we understand. You got important things to do over there.
Dad, l gotta go.
- We're very proud of you. - Dad, l gotta get goin'.
- All right, l love you. - Bye.
That son of a bitch!
Did you see this? He put us on the holiday mission. Goddammit.
- Well, at least we get to fly. - Yeah, during the one good meal of the year.
- lt's almost like he doesn't like us. - No. You, not me. You.
(PA) Merry Christmas, girls and boys. On the flight deck it's show time.
(PA) Merry Christmas, girls and boys. On the flight deck it's show time.
Aircraft remaining for the NATO solo photo reconnaissance mission.
He's got a brand-new car
Looks like a Jaguar
lt's got leather seats
lt's got a CD player...
(''player'' echoing)
Wouldn't it be great to look back and there's Britney Spears?
But wait, she wants to try flyin' the plane. Yeah, just move the stick right there. Yeah.
We'll start over again
Grow ourselves new skin
Get a house in Devon
Drink cider from a lemon
(TV) The CincinnatiAccord verifies Serbia's commitment to a lasting peace in Yugoslavia.
l welcome the announcement that NATO will leave the region.
Coordinates 3 0 1 5 0 6.5 1 1 5 0 confirmed. Sectors are all concurrent.
- You sure about that? - l'm readin' it right here, pal.
Yeah, well, uh...
the Serbs must've bought some old U-boats, cos we're flyin' over a lake.
Goddammit.
And a warm thank you to the US intelligence community, ladies and gentlemen.
Yet another useless joyride at the cost of mere millions to the US taxpayer.
Hey, hang on. Scope showing activity in section four alpha to our left.
Must be in that forested area.
That's the demilitarized zone. There shouldn't be any activity.
Yeah, l know, l know. But the scope doesn't lie. There it is. Let's check it out.
We're not supposed to fly that section. The brass'll have a shit fit.
Hey, we're on recon, so let's recon something.
Stack, it's probably just some locals fooling around.
Could be a good opportunity to test our shiny new digital camera.
Why do l listen to you? All right, let's do it.
ECM is clear. GPS is synced with new coordinates.
Steady up 0-3-4 and fly the director.
- lDEM camera is at speed. - Got it. Going into burner.
On condition. Stand by for roll... now.
Rolling digital.
(shouting in Serbo-Croatian)
Smile, guys. You're on TV.
(jet flying overhead)
- Aren't you gonna miss all this excitement? - Oh, absolutely.
- What is it? - Holy shit! We're being painted!
What?!
Shit! They fired! Scoop it, now!
- Pull up! Get the nose moving! - Roger!
- l see a single missile tracking on us. - l don't see it. Call my turn.
Slice left. Hard!
Jesus Christ!
Where is it?
Reverse right!
Try to break the lock!
- Golden Eagle, we have been engaged. - Roger.
- Put out decoy flares. - Copy.
- No joy. - Where is it, goddammit? Where is it?!
l can't see shit! Where is he?!
Jesus Christ! Second missile in the air! Three miles and closing!
- Pull up! Change your vector! - l got him! l got him!
(yells)
We need a bigger heat decoy.
We're screwed!
Missile's closing. 2.8... 1.8... 1 mile!
Drop the fuel tanks and pull up!
Good fireball!
Clear on top. Coming back down.
l got two missiles in sight, both tracking for the fireball.
That's it! One down. Up we go.
- Where's the second? - No joy. l don't have it in sight.
- He's back on us. Push over! - Copy.
Hard left.
- l'm going for a head-on pass. - Here he comes! Head on, right side!
He clipped us! Part of the tail's gone!
- Flight controls going to shit! - Where is it?
He's coming back. Missile arcing right. Break!
l got no turn left, Chris! The controls are shot!
Nose break, right!
Shit!
Shit! Seat eject! Eject, eject!
Goddammit.
(Christmas song plays)
- You throw a hell of a party, sir. - Yeah, l really like Christmas.
Sir, we've lost a bird, an F-18. Feet dry.
Ark Angel Zero Six.
Burnett and Stackhouse.
Goddammit. l put 'em on the holiday mission.
- Any beacon activity? - Not yet, Admiral.
We have a radar plot of flight path from feet dry to last contact.
Here in yellow is the assigned path.
ln the red is actual.
Lost contact is here.
They're off-mission. What the hell happened?
lt'll be tough to pick up a beacon signal, even from a satellite.
The terrain is extremely rough.
Damn weather's sure not helping.
Contact Admiral Piquet, alert NATO chain of command.
Make sure we have a FLASH op rep out over all US national circuits.
And get through to Admiral Donnelly.
- No names. - No names, sir.
Stack! Stackhouse!
Stack!
Are you OK?
Yeah.
- Shit, man. Are you OK? - Yeah, l'm OK. You look terrible.
Yeah? Hey, man, that looks pretty bad.
Let me see this. Oh, man.
Oh, we gotta change this. We need a field dressing on this.
Shit. Squeeze right here.
So...
where are we, Mr Navigator Man?
ln the mountains north of Miciovic.
You think they saw us eject?
We are not gonna be around to find out.
Reigart'll be curious what happened to his $40 million plane.
Forget it. l already tried. You need to get to higher ground.
What?
You think it'll work up there?
Yeah. Just get high enough.
All right. All right, sit tight.
- Hey, Chris. - What?
Listen, l should've dodged that second missile.
Yeah, you should've. You blew it. You took me down with you.
l thought you had great reflexes. What happened?
l used to have, like, a good pilot. Man, you're slippin'. You need to watch it.
Oh, God.
(cheering)
Oh, shit.
(shouting in Serbo-Croatian)
Urgh!
Oh, goddammit.
(muttering) Son of a bitch.
Reconnaissance mission, yes?
Not bombing mission, right?
You photograph?
(soldiers laugh)
You alone?
Correct.
No!
(whistles)
Alpha Whiskey, this is Ark Angel Zero Six. Over.
(garbled over static) Alpha Whiskey, this is ArkAngel Zero Six. Over. Can you read me?
- What is that? - Sorry, sir. There's some interference.
lt's the beacon from the ejector seat, sir.
- Well, shut it off. - Aye aye, sir.
Alpha Echo, Alpha Echo, Alpha Whiskey directs cease buzzer on Zero Six.
(beeping)
(beeping stops)
Alpha Whiskey, this is ArkAngel Zero Six. Over. Do you read?
Zero Six, this is Alpha Whiskey. Read you loud and clear. Go ahead.
Zero Six, this is Alpha Whiskey. Read you loud and clear. Go ahead.
Ark Angel is down. l say again. Ark Angel is down, and l am on the run.
Slow down. What is your count?
Minus one. Stackhouse. They shot him.
No names over the net.
Confirm your last.
Minus one. Confirmed.
Serbs in camo shot my pilot.
You're saying a uniformed soldier killed your flight officer?
No, l'm saying they executed him.
They talked... They were talking to him, then they shot him in the head.
All right, calm down, son. We're working on it. Wait one.
- How soon can your team be ready? - We're ready now, sir. All l need is a ride.
Zero Six, consult your chart.
Reposition to rally point three.
l read 133-41. Maintain radio silence.
We're comin' to get you, son. Just get to the rally point.
- Understood? - Zero Six copies. Out.
- Contact Piquet and Donnelly. - Aye aye, sir.
Let 'em know l need a green light to go get my boy.
Command and control comes from Red Crown.
You men have three slicks loaded with 2.75 rocket pods and guns at your disposal.
Use advisedly.
l want gimbal attachments for all fast ropers.
Team leaders report to me as soon as your squad is ready.
- (knock on door) - Come.
Admiral, what's going on down there?
We have an F-18 down in southern Bosnia. One pilot suspected dead.
Who authorized a search and rescue?
- l did. - Call it off. Stand down, Admiral.
Maybe l didn't make myself clear. We have pilots down. One probably already dead.
Admiral, l have spoken personally to Bosnian military commanders.
They say the shoot-down was perpetrated
by renegade forces attempting to disrupt the peace process.
Of course they say that.
They're also claiming, Admiral, that your aircraft was way off-mission.
lf we fly in there we create a shitstorm, and the whole treaty will collapse.
Admiral, Burnett says that Serb troops murdered his pilot.
ls your pilot an expert on Bosnia?
Can he distinguish between the uniforms of Serbs, Croats and Muslims?
Because l can't, and l've been posted here for five years.
lf your man is in danger, he should get himself into a safe zone.
That is what he's briefed and trained to do.
Listen, Leslie. l can have your fleet commander order you to stand down,
or you can do it yourself.
Alpha Whiskey, this is Zero Six. Come in.
Zero Six, go ahead.
Zero Six is at rally point three and standing by.
Zero Six, latest intel says your current location
undoable for pickup. Stand by to copy rendezvous point.
Say again your last. l am at the rendezvous point.
You need to hump it out to a safe zone.
l set lP Cadillac. Canada 1-5,
Virginia 2-0. Read back.
No.
Negative. Negative.
l do not understand. Why is this spot not doable for pickup?
l am good to go.
l say again, l am good to go now.
Burnett!
Zero Six, you are a combat naval aviator. Start acting like one.
You've been shot down. Life is tough. l am very sorry.
Now you pull yourself together. You do whatever it takes.
Create some angles between you and your pursuers.
Use your training. Use your head. Evade and survive, and we will bring you home.
Understand? We will bring you home!
(shouting)
Zero Six?
Zero Six?
Someone's coming.
(frequency static)
- We lost the signal, sir. - Shit.
- Where is he? Triangulate his position. - We're on it, sir.
We're tracking him in the SClF, sir.
On me.
At ease.
Sir, we were able to track the emergency radio signal to somewhere in this radius.
lt's pretty far away. But we think the pilot transmission came from here.
This is imagery from a Northrop Grumman relay satellite downlinked through Stuttgart.
We've hot-wired it for heat image, and it's streaming in now.
This isn't strictly legal, sir.
OK, here we go.
- That's Burnett? - Yes, sir.
(shouts in Serbo-Croatian)
Fuck!
What's going on? He's down.
He been shot?
They're almost on him.
Son of a bitch.
- Why isn't he moving? - Come on, Burnett, move.
(Reigart) They're right on him!
What are they doing?
(issues orders)
What's goin' on?
Has he been killed?
He's moving. That's him.
Briggs, stay on it. Resize and widen broadband.
- Stay with him. Stay with him. - Plug it in with NSA.
- What the hell's going on? - Damn it.
- That's not us. The door's closing. - Well, fix it, for chrissakes!
We're down. lt's cooked.
l want intel on this situation. Who's chasing him, and why? Understand?
Yes, sir.
- (knock at door) - Come.
Sorry, sir. Nothing in the last hour.
l was trying to motivate him, Tom.
Sir?
Burnett. ln the radio room.
l was...
l was trying to motivate him, but... maybe l carried it too far.
Called him by his name. How stupid. Damn.
Just human, sir.
- Tom. - Sir?
lt's why l push 'em so hard. For times like these.
- Permission to speak freely, sir. - Come on, Tom.
You're gonna say whatever you're gonna say. Don't patronize me.
Sir, what in the hell are we doin'? We've got a guy on the ground, and we're sittin' here.
lt's a complicated situation.
Why isn't this all over the news?
Why isn't the president on the phone to Pale, or whoever, makin' sure this kid gets out?
Well, he was off-mission. Piquet has a point there.
All due respect, Piquet's got his own agenda, sir.
Now, this kid might not have the best attitude, but he's no idiot.
- He says he's gettin' shot at, l believe him. - What the hell do you expect me to do?
Command tells me l gotta sit on my hands. What else can l do?
Right.
l forgot. lt's not your call.
You're damn right it's not my call!
Apology, sir. Of course, you can't do anything.
(TV) lt's been confirmed that an American combat aircraft, an F-18 Super Hornet,
has been shot down over Bosnia.
lt was hit over Miciovic in southern Bosnia at around 6:00 yesterday morning.
Mr Burnett?
The pilot is feared dead, but his navigator is believed to have survived.
lt's about your son.
Their names are being withheld, pending notification of their next of kin.
We still don't know who shot the F-18 down.
lt's the Serbs who control most ofsouthern Bosnia,
but they allege insurgents are to blame,
and say they're doing everything to help locate the crew.
lt's also unclear what, if any, impact this incident will have on NATO's withdrawal...
Admiral.
You and l have known each other for how long? Five years?
Something like that.
l've always commended your work to your superior officers.
l've sent you information whenever you requested it.
Thank you, sir. l appreciate your support.
And this is the thanks l get?
We have one disagreement over how to handle a downed pilot,
and you stab me in the back?
You go to the media, to my contact, and you make me look like an asshole.
You brought him on my boat. His press report is accurate.
Our man is down behind enemy lines!
Now what the fuck is the problem?!
Do you have any idea how much damage this incident may cause to the peace process?
All l know, Admiral, is that the American people want their pilot back.
Exactly! Americans. All you care about is your own damn pilots!
What happens when the fighting starts again?
Will America recommit its forces to stop a major war?
No. You don't have any control over that little detail, do you?
You might have helped save your man today, Reigart.
And l emphasize might.
But you have risked the lives of thousands tomorrow.
(distant clanking)
(child's laughter echoing)
(echoing laughter continues)
(adult voice)
(truck engine starts)
Shit!
(men shouting in Serbo-Croatian)
Shit.
Argh!
Alpha Whiskey, Alpha Whiskey, this is Ark Angel.
(knock at door)
They've got a signal. lt's Burnett.
Ark Angel Zero Six, this is Alpha Whiskey. Go ahead, Zero Six.
l'm on course with your last instructions.
(breathing heavily)
Am keyed up and waiting for your... waiting for you to name the fairway.
Zero Six, this is Alpha Whiskey. How you doin', son?
l don't know. You tell me, sir.
The hard bit's over. You need to get yourself, uh, five clicks east, uh, to the sweet spot.
Understood?
Roger. Understand that spot to be friendly.
Good for birds ?
That's affirmative. Spot is friendly.
You need to get there, stay out of trouble and Big Mother will pick you up.
Next contact at, um...
1700.
Roger.
Alpha Whiskey?
Uh, go ahead, Zero Six.
Sir, l shouldn't have left Stackhouse.
Distract him.
Uh, Zero Six, your last transmission was garbled. Let's talk about your, um... your gear.
How's it holding up?
The gear's good. l have a basic pack.
l left some of it at the crash site.
l guess l got rattled when l ejected at Mach 3.
You still got your boots, haven't you, cowboy?
Roger. They were tied on.
You got it made.
You're an optimist, sir. See, l had you figured for a grouch.
OK, Zero Six, just make it to the RP.
Roger.
Are you gonna be there, sir?
That's affirmative, son. Out.
He's here.
Yes, sir. l suggest we place him here.
lt's open ground near the town of Hac, well inside the safe zone.
All right, let's go for the extraction.
(Reigart) ..command area responsibility. lngress will be north, egress south.
From the radio contacts, you can see he has basically circled back towards the crash site.
Call sign is ''Avalanche.'' Authenticate: ''Romeo Two, X-ray.''
Continue: ''Bulldog.'' Delay: ''Cycle.'' Abort is ''Washdown.''
Aircraft down is ''Cobalt.'' Success is ''Ripper.''
- Captain, you can take it from here. - Thank you, sir.
Bravo will establish a perimeter, then haul ass back to the helo on my command...
Admiral Reigart.
Let me introduce Colonel Brigand. He will conduct the pickup.
- Sir, my team is ready now. - Get me Admiral Donnelly.
l have spoken with Admiral Donnelly and have his full support.
You will stand down.
( ''The Wanderer'' by Dion on radio)
(Stackhouse, whispering) Chris.
( ''The Wanderer'' continues)
Hey!
Yeah.
You American?
(speaks Serbo-Croatian)
Nine millimeters?
Nine millimeter.
Do you have water?
Water? No water.
Thanks.
lt's good.
lce Cube.
Yeah. l like lce Cube.
l like all hip-hop, uh, rap music.
West Coast, East Coast. NWA, Public Enemy.
(raps) They said stop, freeze
l got froze up because l'm public enemy number one
One, one, one, one
That's good. That's good, that's good.
You know where we're going?
Hac.
Hac? That's good. Good.
Jesus Christ!
Tell him to go!
Hey, come on! Come on!
Hey. Bonjour.
Come on. Come on, let's go. Let's go, OK?
Whoa, whoa. Hold it. l'm an American soldier that's been shot down.
Shut up.
(speaking Serbo-Croatian)
- What were you bombing? - No bombing. We were taking photographs.
Photographs of what? Of what?!
Lokar's come back here again, killing everyone.
lt's true. Lokar killed everyone. Children, women... Buried them up in the hills.
ln the hills? Yes, l saw them. l saw the graves.
Yes, l saw them. l saw the bodies in the hills.
Tell him. l am an American. l am on your side.
- That's what l'm sayin'. We're on your... - Then you go outside.
Tell them you are an American.
- They don't kill American. - lce Cube, tell them.
Tell this guy that we have photographs that can help...
Bullshit!
America say they make them sign deal.
- l swear to God... - But they already break it!
America government for shit! Now go!
(heavily distorted breathing)
(static)
(speaks Serbo-Croatian)
(gunfire continues)
Hey, hey, hey...
lt's OK. lt's me.
Come on.
Time?
Three minutes, sir.
Stop! Shh.
(distant helicopter)
Let's go.
(phone rings)
Reigart.
(Piquet) Leslie, l'm afraid there's bad news.
The Bosnian-Serb Fourth Army Patrol found Lieutenant Burnett near Hac.
l regret to inform you that Lieutenant Burnett is...
dead.
- l am sorry, Leslie. - Thank you.
There's meant to be a peace deal. Hac was meant to be a safe haven.
Yet once again in Bosnia, that's proved an illusion.
And in the midst of fighting around the southern enclave,
Bosnian Serb forces announced they'd found
the body of the American navigator, Lieutenant Chris Burnett,
whose plane was shot down two days ago.
The Serb authorities are claiming he was shot by Muslim guerrillas,
opposed to the recently signed Cincinnati Peace Accord.
(CNN reporter) The Serbs say the body was discovered by one of their teams
in a search-and-rescue attempt since the F-18 was shot down two days ago.
This incident is bound to spoil NATO's hopes for a clean exit from the Balkans,
and frustrates US military leaders, only days away from a withdrawal from Bosnia.
(Sky reporter) For NATO's forces on the eve of their departure,
the news ofLieutenant Burnett's death comes as another dark blow
at the end ofa disturbing and ultimately unsuccessful chapter in the alliance's history.
Savior Six, Savior Six from Gold Eagle command.
Be advised the package is not in position.
Mission is scrubbed. Return to base immediately.
Hey!
Hey! Wait!
We're here!
Come on! Fuck! Damn it!
We're right here!
You've gotta be shitting me!
Son of a bitch! They killed him, and we did nothing!
- Captain... - We did nothing!
We did nothing.
We were right here.
We were right... Fuck!
What's that?
lt's not safe here. We'll keep going.
No. You go.
They killed my pilot because we took pictures of the graves.
And l know where they are.
And l'm gonna get 'em, so he didn't die for no reason.
Don't follow me.
lt's safer here.
Shit.
Goddamn. Why is this off?
Why is this off? Why is this...?
(bird squawking)
Come on.
Come on! Goddammit!
All right. OK. OK, come on. Come on.
Yeah! Yeah. Yeah.
(PA) For the information of all hands, this ship will be relieved on station.
lt will set course for home base, effective 2300 this evening.
- Sir? Your presence is requested in the SClF. - All right, thank you.
(beeping)
lt's the homing beacon, sir. On the second ejection seat.
The only way to reactivate it is from the seat, manually.
- How long has that been on? - Seven minutes.
Sir, you've gotta be very familiar with our systems to reactivate that beacon.
- That's Burnett. - Sir, it could be a setup.
lt's a radio transmission. They are hearing the same music.
Sir, l agree.
Sir, we really should notify NATO command, or at least contact Donnelly for clearance.
- Of course, that will take a lot of time. - Tom, l get it. We wait, Burnett dies.
Piquet was very clear with his objections, sir.
- You will lose your command for this. - So be it.
l'm not gonna let that kid die out there while we sit around on this ship!
OK. All right. OK.
OK, all right.
Goddamn!
(explosion in distance)
Gentlemen,
l wanna make one thing clear before we leave.
l intend to put you in harm's way.
Any man who doesn't wish to join this mission, step away right now.
All right, then. Let's go get our boy back.
About two clicks up this valley, we're gonna make a hard right.
(helicopters approaching)
(beeping)
(yells)
Argh!
Argh...
(rumbling)
(shouting in Serbo-Croatian)
(Reigart) There he is. There he is!
Come on! Come on! Damn it! What the hell is he waiting for?
Come on!
Come on! Come on, kid!
lt's too hot to set down. We'll have to cover him aloft.
Goddammit!
Come on!
OK.
Go!
Captain, fast rope. Go get him.
Sir, he's on the rope.
- Sniper in the open. - We'll take him.
Come on, son. Come on!
Go!
They got him! Pull up! Pull up!
Hey, Chris.
Hey, Glen.
Admiral.
This is why they killed Stackhouse.
Admiral?
You were holding a letter for me. l'd like to get it back.
l think l can find it.
( ''The Rescue Blues '' by Ryan Adams)
And everybody wants to see you suffer
They know that you need the pain so much
They throw you up a rope when you're too high to cruise, baby...
Lord, you lose, lady
Then they charge you with the rescue blues
The rescue blues
And everybody wants to see you fall
That's why they always love to get you high, high
And everybody knows you need the pain so much, lady
Keep in touch, baby
Just don't charge me with your rescue blues
Oh, oh
Rescue blues
B-Happy
BBC - The Blue Planet (1 of 8) - Ocean World
BBC - The Blue Planet (2 of 8) - The Deep
BBC - The Blue Planet (3 of 8) - Open Ocean
BBC - The Blue Planet (4 of 8) - Frozen Seas
BBC - The Blue Planet (5 of 8) - Seasonal Seas
BBC - The Blue Planet (6 of 8) - Coral Seas
BBC - The Blue Planet (7 of 8) - Tidal Seas
BBC - The Blue Planet (8 of 8) - Coasts
Baader
Babi Leto - Autumn Spring (2002)
Baby Doll
Baby Geniuses 2 2004
Babylon 5 - 2x01 - Points of Departure
Babylon 5 - 2x02 - Revelations
Babylon 5 - 2x03 - The Geometry of Shadows
Babylon 5 - 2x04 - A Distant Star
Babylon 5 - 2x04 - The Long Dark
Babylon 5 - 2x06 - Spider in the Web
Babylon 5 - 2x07 - Soul Mates
Babylon 5 - 2x08 - A Race Through Dark Places
Babylon 5 - 2x09 - The Coming of Shadows
Babylon 5 - 2x10 - Gropos
Babylon 5 - 2x11 - All Alone in the Night
Babylon 5 - 2x12 Acts of Sacrifice
Babylon 5 - 2x13 - Hunter Prey
Babylon 5 - 2x14 - There All the Honor Lies
Babylon 5 - 2x15 - And Now For A Word
Babylon 5 - 2x17 - Knives
Babylon 5 - 2x18 - Confessions and Lamentations
Babylon 5 - 2x19 - Divided Loyalties
Babylon 5 - 2x20 - The Long Twilight Struggle
Babylon 5 - 2x21 - Comes the Inquisitor
Babylon 5 - 2x22 - The Fall Of Night
Babylon 5 - 3x03 - A Day in the Strife
Babylon 5 - 3x05 - Voices of Authority
Babylon 5 - 3x06 - Dust to Dust
Babylon 5 - 3x07 - Exogenesis
Babylon 5 - 3x08 - Messages from Earth
Babylon 5 - 3x09 - Point of No Return
Babylon 5 - 3x10 - Severed Dreams
Babylon 5 - 3x11 - Ceremonies of Light and Dark
Babylon 5 - 3x12 - Sic Transit Vir
Babylon 5 - 3x13 - A Late Delivery From Avalon
Babylon 5 - 3x14 - Ship of Tears
Babylon 5 - 3x16 - War Without End (Part I)
Babylon 5 - 3x17 - War Without End (Part II)
Babylon 5 - 3x18 - Walkabout
Babylon 5 - 3x19 - Grey 17 is Missing
Babylon 5 - 3x20 - And the Rock Cried Out No Hiding Place
Babylon 5 - 3x21 - Shadow Dancing
Babylon 5 1x01 Midnight on the Firing Line
Babylon 5 1x02 Soul Hunter
Babylon 5 1x03 Born to the Purple
Babylon 5 1x04 Infection
Babylon 5 1x05 The Parliament of Dreams
Babylon 5 1x06 Mind War
Babylon 5 1x07 The War Prayer
Babylon 5 1x08 And The Sky Full Of Stars
Babylon 5 1x09 Deathwalker
Babylon 5 1x10 Believers
Babylon 5 1x11 Survivors
Babylon 5 1x12 By Any Means Necessary
Babylon 5 1x13 Signs and Portents
Babylon 5 1x14 TKO
Babylon 5 1x15 Grail
Babylon 5 1x16 Eyes
Babylon 5 1x17 Legacies
Babylon 5 1x18 A voice in the wilderness - Part 1
Babylon 5 1x19 A voice in the wilderness - Part 2
Babylon 5 1x20 Babylon squared
Babylon 5 1x21 The Quality Of Mercy
Babylon 5 1x22 Crysalis
Babylon 5 3x01 Matters of Honor
Babylon 5 4x01 - The Hour of the Wolf
Babylon 5 4x02 - What Ever Happened to Mr Garibaldi
Babylon 5 4x03 - The Summoning
Babylon 5 4x04 - Falling Towards Apotheosis
Babylon 5 4x05 - The Long Night
Babylon 5 4x06 - Into the Fire
Babylon 5 4x07 - Epiphanies
Babylon 5 4x08 - The Illusion of Truth
Babylon 5 4x09 - Atonement
Babylon 5 4x10 - Racing Mars
Babylon 5 4x11 - Lines of Communication
Babylon 5 4x12 - Conflicts of Interest
Babylon 5 4x13 - Rumors Bargains and Lies
Babylon 5 4x14 - Moments of Transition
Babylon 5 4x15 - No Surrender No Retreat
Babylon 5 4x16 - The Exercise of Vital Powers
Babylon 5 4x17 - The Face of the Enemy
Babylon 5 4x18 - Intersections in Real Time
Babylon 5 4x19 - Between the Darkness and the Light
Babylon 5 4x20 - Endgame
Babylon 5 4x21 - Rising Star
Babylon 5 4x22 - The Deconstruction of Falling Stars
Babys Day Out
Bachelor Party
Bachelor and the Bobby-Soxer The
Back To Bataan
Back To The Future 1
Back To The Future 1 (dc)
Back To The Future 1 (hi)
Back To The Future 2
Back To The Future 2 (hi)
Back To The Future 3
Back To The Future 3 (hi)
Back to School (Alan Metter 1986)
Back to the Future II
Back to the Future III
Backfield in Motion
BadBoys TrueStory 2003 CD1
BadBoys TrueStory 2003 CD2
Bad Company
Bad Guy 2001
Bad Santa
Bad Santa (unrated)
Bad Seed The 1956
Bad Timing (Nicolas Roeg 1980)
Bad and the Beautiful The
Badboys II
Badlands
Baise Moi
Balanta 1992 (The Oak)
Ballad Of A Soldier 1959
Balseros 2002
Bamb
Bamba La (1987)
Bamboozled
Bananas
Banchikwang
Band of Brothers 01 - Currahee
Band of Brothers 02 - Day of Days
Band of Brothers 03 - Carentan
Band of Brothers 04 - Replacements
Band of Brothers 05 - Crossroads
Band of Brothers 06 - Bastogne
Band of Brothers 07 - The Breaking Point
Band of Brothers 08 - The Last Patrol
Band of Brothers 09 - Why We Fight
Band of Brothers 10 - Points
Band of Outsiders
Bande des quatre La 1988 CD1
Bande des quatre La 1988 CD2
Bao biao (1969) - Have sword Chang Cheh
Bao lian deng (1999)
Bar El Chino 2003
Baramui Fighter CD1
Baramui Fighter CD2
Baran
Barberella - A Queen Of The Galaxy
Bare Bea 2004
Barefoot Gen 1983
Barfly
Barocco
Barrabas
Barrio 1947 25fps
Basara The Princess 1992 CD1
Basara The Princess 1992 CD2
Basic Instinct
Batman - Mystery of the Batwoman
Batman - The Movie
Batman 1989 CD1
Batman 1989 CD2
Batman and Robin
Batoru Rowaioru II - Requiem (2003) CD1
Batoru Rowaioru II - Requiem (2003) CD2
Batteries Included
Battle Cry CD1
Battle Cry CD2
Battle Hymn 1957
Battle Royale (2000) Directors Cut CD1
Battle Royale (2000) Directors Cut CD2
Battle Royale 2 (2003)
Battle for the Planet of the Apes
Battle of Algiers The (Gillo Pontecorvo 1965) CD1
Battle of Algiers The (Gillo Pontecorvo 1965) CD2
Battle of Britain CD1
Battle of Britain CD2
Battle of the Bulge CD1
Battle of the Bulge CD2
Battlefield Baseball
Battlefield Earth
Battlestar Galactica 01x01 - 33
Battlestar Galactica 01x01 - Litmus
Battlestar Galactica 01x01 - Water
Battlestar Galactica 01x03 - Bastille Day
Battlestar Galactica 01x04 - Act of Contrition
Battlestar Galactica 01x05 - You Cant Go Home Again
Battlestar Galactica 01x07 - Six Degrees of Seperation
Battlestar Galactica 01x08 - Flesh and Bone
Battlestar Galactica 01x09 - Tigh Me Up, Tigh Me Down
Battlestar Galactica 01x10 - The Hand of God
Battlestar Galactica 01x11 - Colonial Day
Battlestar Galactica 01x12 - Kobols Last Gleaming Part 1
Battlestar Galactica 01x13 - Kobols Last Gleaming Part 2
Baxter 1989
Bazaar
Beach The
Bean - The Ultimate Disaster Movie
Beast Cops
Beast From 20,000 Fathoms The 1953
Beast Within The
Beast of War The
Beating Of The Butterflys Wings The 2000
Beatles Anthology The Episode1
Beatles Anthology The Episode2
Beatles Anthology The Episode3
Beatles Anthology The Episode4
Beatles Anthology The Episode5
Beatles Anthology The Episode6
Beatles Anthology The Episode7
Beatles Anthology The Episode8
Beatles Anthology The Special Features
Beatles The - A Hard Dayss Night
Beatles The First US Visit The
Beau Pere - Stepfather - Bertrand Blier 1981
Beautiful Creatures
Beautiful Girls
Beautiful Thing
Beautiful Troublemaker The (1991) CD1
Beautiful Troublemaker The (1991) CD2
Beautiful Troublemaker The (1991) CD3
Beautifull Mind A CD1
Beautifull Mind A CD2
Beauty And The Beast
Beauty and the Beast (Disney Special Platinum Edition)
Beavis and Butt-head Do America (1996)
Bedazzled
Bedford Incident The
Bedroom Key The CD1
Bedroom Key The CD2
Beethoven
Before Night Falls 2000 CD1
Before Night Falls 2000 CD2
Before Sunrise
Before Sunset 2004
Beguiled The
Behind Enemy Lines 2001
Behind The Sun (Walter Salles 2001)
Being John Malkovich
Being There (1979) CD1
Being There (1979) CD2
Belle Epoque CD1
Belle Epoque CD2
Belle and La Bete La (1946)
Bellinin And The Spynx CD1
Bellinin And The Spynx CD2
Bells Of St Marys The (1945)
Belly Of The Beast
Belly of an Architect The
Below
Belphegor
Ben-Hur CD1
Ben-Hur CD2
Bend It Like Beckham
Bend of the River 1952
Beneath the Planet of the Apes
Benny and Joon
Bernie
Best years of our lives 1946
Bet on My Disco
Better Off Dead 1985
Better Than Chocolate
Better Tomorrow 2 A CD1
Better Tomorrow 2 A CD2
Better Tomorrow 3 A
Better Way To Die A
Betty
Between Heaven and Hell
Beverly Hillbillies The 1993
Beverly Hills Ninja
Beyond Borders CD1
Beyond Borders CD2
Beyond The
Beyond The Clouds
Bez konca (No End 1985) CD1
Bez konca (No End 1985) CD2
Biches Les (Claude Chabrol 1968)
Bicho de sete cabezas
Bichunmoo CD1
Bichunmoo CD2
Big
Big Blue The CD1
Big Blue The CD2
Big Bounce The
Big Chill The
Big Daddy
Big Deal on Madonna Street (1958)
Big Fat Liar
Big Fish 2003
Big Hit The
Big Lebowski The
Big Mommas House
Big Nihgt
Big Shot - A Confessions of a Campus Bookie 2002
Big Sleep The
Big clock The 1948
Big girls dont cry
Biker boyz
Billy Elliot
Billy Madison 1995
Biloxi blues
Bingwoo 2004 CD1
Bingwoo 2004 CD2
Bio Dome
Bio Hunter
Bio Zombie
Bionicle 2 A Legends of Metru-Nui
Bionicle Mask Of Light 2003
Birch Tree Meadow The
Bird People in China The 1998 CD1
Bird People in China The 1998 CD2
Bird on a wire
Bishops Wife The 1947 CD1
Bishops Wife The 1947 CD2
Bite the bullet
Bitter Sugar (Azucar amarga)
Black Angel
Black Sabbath
BlackAdder 1x1 - The Foretelling
BlackAdder 1x2 - Born to be King
BlackAdder 1x3 - The Archbishop
BlackAdder 1x4 - The Queen of Spains Beard
BlackAdder 1x5 - Witchsmeller Pursuivant
BlackAdder 1x6 - The Black Seal
BlackAdder 2x1 - Bells
BlackAdder 2x2 - Head
BlackAdder 2x3 - Potato
BlackAdder 2x4 - Money
BlackAdder 2x5 - Beer
BlackAdder 2x6 - Chains
BlackAdder 4x1 - Captain Cook
BlackAdder 4x2 - Corporal Punishment
BlackAdder 4x3 - Major Star
BlackAdder 4x4 - Private Plane
BlackAdder 4x5 - General Hospital
BlackAdder 4x6 - Goodbyeee
BlackAdder Christmas Carol 1988
BlackAdder The Cavalier Years
BlackAdder the Third 3x1
BlackAdder the Third 3x2
BlackAdder the Third 3x3
BlackAdder the Third 3x4
BlackAdder the Third 3x5
BlackAdder the Third 3x6
Black Adder V - Back and Forth
Black Christmas
Black Hawk Down
Black Knight
Black Mask
Black Mask 2
Black Orpheus
Black Rain CD1
Black Rain CD2
Black Sheep
Black Widow 1987
Black and White (1998)
Blackout The 1997 CD1
Blackout The 1997 CD2
Blacula
Blade
Blade 3 - Trinity
Blade Of Fury
Blade Runner (1982 Original Cut) CD1
Blade Runner (1982 Original Cut) CD2
Blade Runner Directors Cut
Blair Witch Project The
Blame It On Rio
Blast From The Past 1999
Blast from the Past
Blazing Saddles
Blazing Sun (1960) CD1
Blazing Sun (1960) CD2
Bleeder
Bless The Child
Blind Beast
Blind Chance (1987) CD1
Blind Chance (1987) CD2
Blind Spot Hitlers Secretary (2002)
Blind date
Bliss
Blob The 1988
Blood Crime
Blood Wedding (1981)
Blood Work
Blood and Black Lace
Blow 2001 CD1
Blow 2001 CD2
Blow Dry 2001
Blown Away 1994 CD1
Blown Away 1994 CD2
Blue (Derek Jarman)
Blue Car
Blue Collar Comedy Tour The Movie
Blue Max The CD1
Blue Max The CD2
Blue Moon
Blue Planet The 1
Blue Planet The 2 - The Deep
Blue Planet The 3 - Open Ocean
Blue Planet The 4 - Frozen Seas
Blue Spring 2001
Blue Velvet
Blue juice 1995
Blue thunder
Blues Brothers The (1980) CD1
Blues Brothers The (1980) CD2
Blues Harp
Boat Trip - Feedback Overflow
Bob Le Flambeur 1955
Bob Marley Story - Rebel Music
Bob and Carol and Ted and Alice
Body Double
Body Heat
Body The
Boiler Room
Bola El
Bone Collector The
Bonnie and Clyde
Book of Fate The
Book of Pooh The
Boondock Saints The
Boot Das 1981 CD1
Boot Das 1981 CD2
Born Romantic
Boucher Le
Bounce
Bourne supremacy The-1CD
Boxcar Bertha
Boy Who Saw The Wind The
Boys and Girls
Boyz N the Hood
Branca de Neve
Bread and Roses
Breakfast Club The
Breakfast at Tiffanys
Breakin all the rules
Breaking Away
Bride with White Hair The
Bridge Man The CD1
Bridge Man The CD2
Bright Future
Broadway Danny Rose
Brother (Takeshi Kitano)
Brother Sun Sister Moon 1972
Brother from Another Planet The 1984
Brotherhood Of The Wolf
Brothers The
Buddy
Buena Estrella La (Lucky Star)
Buffalo Soldiers
Bug 1975
Bugs Bunny - Baseball Bugs (1946)
Bugs Bunny - Big Top Bunny (1951)
Bugs Bunny - Bugs Bunny Gets the Boid (1942)
Bugs Bunny - Bugs Bunny and the Three Bears (1944)
Bugs Bunny - Bugs and Thugs (1954)
Bugs Bunny - Bully for Bugs (1953)
Bugs Bunny - Frigid Hare (1949)
Bugs Bunny - Hair-Raising Hare (1946)
Bugs Bunny - Haredevil Hare (1948)
Bugs Bunny - Long Haired Hare (1949)
Bugs Bunny - My Bunny Lies Over the Sea (1948)
Bugs Bunny - Rabbits Kin (1952)
Bugs Bunny - Tortoise Wins by a Hare (1943)
Bugs Bunny - Wabbit Twouble (1941)
Bugs Bunny - Water Water Every Hare (1952)
Bugs Bunny - Whats Up Doc (1950)
Bugs Bunny and Daffy Duck - Rabbit Fire (1951)
Bugs Bunny and Daffy Duck - Rabbit Seasoning (1952)
Bugs Bunny and Elmer - Rabbit of Seville (1950)
Bugs Bunny and Taz - Devil May Hare (1954)
Bugs Bunny and Yosemite Sam - Ballot Box Bunny (1951)
Bugs Bunny and Yosemite Sam - Big House Bunny (1950)
Bugs Bunny and Yosemite Sam - Bunker Hill Bunny (1950)
Bugs Bunny and Yosemite Sam - High Diving Hare (1949)
Bugs Life A
Bullet Ballet
Bullet in the Head
Bulletproof Monk 2003
Bullets Over Broadway
Bully (Unrated Theatrical Edition)
Burning Paradise (Ringo Lam 1994)
Burnt Money
Butch Cassidy and the Sundance Kid A Special Edition
Butchers Wife The