Download over 80'000'000 DVD movies!!!
Searh and Download Over 80 Million DVD Quality Movies!!!

Subtitles for Rush Hour - New Line Platinum Series.

English Subtitles for DivX Movies.


Select one of the letters to view a proper section of titles list:

# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z



Rush Hour - New Line Platinum Series

Click here to download subtitles file for the movie "Rush Hour - New Line Platinum Series"

Click here to download the movie "Rush Hour - New Line Platinum Series"


Ads:

Forgive me, Consul Han...
but I believe we can ill afford...
to lose men of your high character.
And speaking as a friend...
who's fought side by side with you for 15 years...
I will sorely miss the unshakable support...
you've given the Royal Hong Kong Police.
So, on behalf of all Brits...
who have ever carried the shield in Hong Kong...
we shall miss you.
We wish you nothing but happiness...
as you take up your new post in the United States.
Ladies and gentlemen, Consul Han.
Thank you, Thomas.
You know Thomas is not going to make this evening easy.
Excuse me.
Commander Griffin...
I am pleased to be able to leave you and Hong Kong...
with a special gift tonight.
Earlier this evening, Detective inspector Lee...
and his special task force have once and for all...
crushed the Juntao criminal organization...
and reclaimed artifacts...
from 5,000 years of China's heritage.
Thank you.
This is the kind of legacy I dreamt about.
Hong Kong forever.
To Hong Kong forever.
Soo Yung.
Stupid fool!
Get the hell out of my way! Man, are you crazy?
Shoot!
You moron!
Clive, what's up, man?
You're late.
-I'm late? -Yeah, you're late.
I've been waiting in the back for over an hour.
-I was in the diner. -I told you in the back.
Think I would do this shit out front?
-I'm gonna get busted. -You weren't in the diner.
I said in the back-- It don't even matter.
Let's do this. What's that, a gun?
How many people you killed this year?
Stop it, man. Let's do it. Come on.
Don't be late again.
I ain't gonna be late. What we got?
That's tight.
That's beautiful. That's nice. What's that?
-That's C-4. -That's C-4?
-Oh, shit. -What's the problem?
No problem. I been looking everywhere for this shit.
How the hell you find some C-4?
The Iraqis can't even get this shit.
Where'd you get this from?
It's a hot ticket.
You don't know how happy you made me.
You got what I want. Let me get that money.
Step away from the car.
Hey, officers.
Put your hands above your heads. Just do it now.
Ain't no problem here. Why y'all messing with us for?
All right, take it easy.
-You don't wanna do that. -Yes, I do.
-No, he don't. He's playing. -No, I ain't playing.
-Yes, he is, officer. -I'm not playing!
Drop the gun!
He's just my cousin. We're just talking.
Get in your car and leave.
We can't do that.
I'll blow his head all over the parking lot!
Go away and buy some doughnuts!
See? You made him mad.
Let me talk to him. All right?
Don't move!
All right. Everything's cool now.
He down. The gun's down. Get back in the car and leave.
Hands on your head!
Everything's cool, officer.
Do it now!
Didn't I tell you?
Stop it! I got C-4 in the trunk!
Clive, guess what, man.
I forgot to tell you. I'm LAPD.
You under arrest.
Soo Yung, come on, we're gonna be late.
Let's go.
Excuse me.
What?
Telephone. China.
Soo Yung, I love you. Have a nice day.
Will you be home after school?
I am going to pick you up myself.
When you walk by every night...
talkin' sweet and lookin' fine...
I become hectic inside.
Baby, I'm so into you.
Darlin', if you only knew...
all the things that float through my mind.
Is there a problem, officer?
No problem.
Just rush hour.
Security's in place?
You're sure all of the exhibits will be ready by this weekend?
Yes, sir. Your opening remarks are scheduled for 7:30.
Excuse me, Consul Han.
I'm Warren Russ with the Federal Bureau of Investigation.
This is Agent Whitney.
We need to speak with you in private.
Excuse me.
I know this is a difficult time for you, Consul...
but be assured we'll get your daughter back.
But will you get her back alive?
We have the best agents in the world on those streets.
I would like one of my people to help.
Let me assure you, the FBI considers this a top priority.
We have plenty of people on the case.
Mr. Russ, I am not an American.
My daughter is not an American.
I understand that, sir--
He's already on the plane.
I trust you will treat him with the same courtesy...
as you have shown me.
Ten people jumped out of the trunk.
I started handling all of them. Throwing them everywhere.
Then two stupid cops came out of nowhere...
messed everything up, but then I regrouped.
I had to save their life.
It ain't in there. Anyway, I save their life.
I start runnin', trying to get the bomb--
I can't believe you went without me.
I'll talk to y'all later, all right?
I'll tell you the best part after work.
This is why nobody will work with you...
why you're the only cop in the department without a partner.
Johnson, look, first of all, if you want a date with me...
you have to wait on the list like every other woman, OK?
Second of all, I work alone.
I don't need no partner and ain't never gonna have one.
-Did Kojak have a partner? -Yeah. The fat guy.
He wasn't never with him. Did Columbo?
Captain Diel ordered me to go with you...
because you needed bomb squad backup, but once again...
you screwed me and yourself.
Look, Johnson, it's dangerous out there.
It's safer for you to be behind the desk.
We were supposed to be on the same team.
Team? Johnson, this is the LAPD...
the most hated cops in the free world.
My own mama ashamed of me.
She tell everybody I'm a drug dealer.
This is a pit stop for me.
I'm on the verge of leaving you suckers behind.
Actually, you're on the verge of being suspended.
Have a nice day.
Somebody told you I was being suspended?
Quit playin', girl.
I know you playin'.
Somebody told you I was being suspended?
This is a problem. That's all I need...
some foreigner getting his head blown off...
and creating an international incident.
What can we do? He's on his way.
Call the field office. Have them send over a rookie.
We'll have him escort this guy around a few days...
pretend to follow some leads, show him some sights...
keep him out of our way.
You want to do that to one of men?
What do you suggest?
Well, as long as we're gonna humiliate someone...
might as well be LAPD.
Even if I had an extra man...
who would want such a bullshit assignment?
Well, it's a disgrace to me.
It's a disgrace to my department.
It's a disgrace to--
Dan, I'm sending someone right over.
Captain, I know you read the paper, but they lying.
I wouldn't do nothing like that.
You know how the paper is. They just want a story.
Two officers were shot. One man lost a pinkie.
But didn't nobody die.
-You destroyed half a block. -That block was messed up.
-You lost lots of evidence. -We got a little left.
What you did was dangerous and completely against policy.
And not only that...
you did a good job.
What?
Everyone around here is so image-conscious.
Everybody's so afraid of their own goddamn shadow.
It's nice to meet an L.A. detective...
who's willing to lay it on the line.
Captain, that's the same way I feel.
That's what I've been trying to tell everybody.
Every so often, we have to let the general public know...
that we can still blow shit up.
You goddamn right. That's the only way I work.
So that mean I ain't gettin' suspended?
-Are you kidding? -Don't know why I said that.
I just got a call from the FBI.
The 10-year-old daughter of a Chinese diplomat...
was kidnapped this morning, and they want you on the case.
FBI want me?
That's right.
-Stop lying. -I don't lie.
-Tell the truth. -I'm telling the truth.
Thank you, Captain.
Congratulations, Carter. You are going to the show.
I'll look out for you when I reach the top.
-I'm gonna make you mayor. -I'd rather you didn't.
Hey, listen up! lf anybody need me...
I'm gonna be workin' a big, big case for the FBI!
Yo. Take care of that for me.
I need one of those earpieces immediately, all right?
Hey, how you doing?
I want the consul's personnel records cross-checked...
with that new list we received from Interpol.
See if you can make any matches or connections.
OK, boys, what have we got?
Have we checked the consul personnel records yet?
I want to know who's he been talking with.
OK, come on. Give me the story.
Any demands? Any fingerprints? Have we interviewed his staff?
Whitney, who is this?
Give me a copy of that.
James Carter, FBI.
Warren, he's here for the special assignment.
I'm Agent-In-Charge Warren Russ.
It's good to have you onboard.
I waited a long time for this.
You guys sure take a long time to process an application.
Well, Carter, your particular assignment...
is considered G-14 classified.
Why don't you and I take a walk and I'll fill you in?
OK, Warren.
G-14 classified.
That's good.
You don't understand. This is my dream.
I'm very excited about working with the FBI.
I'm glad. Listen, his name is Lee.
And the director considers this a top priority.
No disrespect, but he's only gonna get in my way.
I'm not used to having a partner.
If I'm handling the situation, I'm gonna have to work alone.
Carter, he is the situation.
Must be a misunderstanding.
I was sent down here for the kidnapping. Little girl?
Forget the little girl. Your assignment is Lee.
Who and what kind of assignment is that?
Lee is a foreign detective and a friend of the consul's.
It's your job to keep him out of sight and away from danger.
Yeah, you want me to baby-sit, but I don't do that.
I came down here for the big assignment.
The truth is, this is an FBI operation...
and I don't need help from LAPD or some Chun-King cop.
You got it?
Whoa. Hold it.
Why not use your men for this top-priority case?
What am I supposed to do, take him to the zoo?
I don't give a damn.
I don't want to see him or you till this is resolved.
Now, his plane arrives in an hour.
We want to make a good impression, Carter.
It's his first trip to America.
This is bullshit!
Please tell me you speak English.
I'm Detective Carter!
Do you speaka any English?
Do you understand the words that are coming out of my mouth?
I cannot believe this shit!
First, I get a bullshit assignment...
now, Mr. Rice-A-Roni...
don't even speak American.
Come on. My ride's over here.
Put your bag in the back.
Put your bag in the back!
No. You put your own shit in the back!
I am not a skycap.
I'm FBI, you understand?
What the hell you think this is?
Captain, I don't think this is funny.
No, I'm serious, Captain. I ain't playin'.
Tell the FBI you made a mistake.
I can't do that, Carter.
I'm sure that you and Mr. Lee will have a nice time together.
You better call the FBI or I drop his ass at Panda Express.
Drop this case, you're suspended for two months without pay.
Well, you can forget about being mayor then.
Congratulations, Carter.
Looks like you finally got yourself a partner.
One little pinkie get blowed off and everybody trippin'.
Chinese consul?
That's one of the places you can't go.
I ain't getting fired. You gonna pay my bills?
That's the little girl?
Say something.
Y'all think this is real funny.
Give Carter the big G-14 classified case.
Gonna show the FBI they don't know who they playing with.
I'll solve this case myself.
That's right.
But I wanna show you something first. Look familiar?
Just like home, ain't it?
I ain't never been to China, but it probably look like this.
Get your star maps!
Look, John Wayne.
You know John Wayne?
John Wayne.
Yeah, John Wayne, man. Hang out with the Duke.
I'll be right back.
You might see one of your cousins here.
Find them and stalk 'em !
Star maps!
Right here! Star maps!
Stucky.
You got the address to Michael Jackson's house?
You can't come around my job! That's harassment!
I'm just checking up on you.
I'm fully legit now. I'm selling star maps.
Yeah, legit my ass.
You and your Asian gang friends know about a kidnapping?
I don't know nothing.
Give me one of them star maps...
for $45, you understand what I'm saying?
Don't know nothin' about no kidnapping...
but this dude's buying firearms, explosives, and people...
Like he's gonna start a war.
What's his name?
For $45, I don't know his name.
-You better tell me something. -I don't know nothing for $45.
Stucky, you don't--
I didn't tell you nothin'!
Didn't I tell you to wait for me?
What the hell you doing on this bus?
Think I'm playin' with you?
I ain't playin' with you. Sit down.
OK. All right.
It's OK.
It's all right. FBI.
Take a picture. It's OK. Wait a minute.
All right.
What?
Get out of my way!
FBI. Stop this bus.
Hey, look.
Hey, kids, get back in here. Sit down.
Stop! FBI! I need this motorcycle.
-No way, man. -Get off!
Get out of the car! Get out of the car now!
Where you think you're going?
Didn't I say to stay by the Duke?
What do you think you're doing?
Mind your own business. Stay in the car.
Hey. What you doing?
I was trying to find out where you was going.
You thought I was gonna shoot you?
What's happening here?
Put the gun down.
I ain't playin' with you!
Think I'm playin' with you?
Don't move!
Drop your guns.
Hey, man.
Look. FBI.
I'm policeman.
I'm just showing him how to take a gun from a suspect.
All of a sudden you speaking English?
A little.
My ass. You lied to me.
I didn't say I didn't. You assumed so.
Assume I kick you little Beijing ass right now.
Man, I ain't scared of you.
I know you know that tricky shit.
I'm not responsible for your assumptions.
You full of shit, you understand that?
Not being able to speak is not the same as not speaking.
You seem as if you like to talk.
I let people talk who like to talk.
It makes it easier to find out how full of shit they are.
What the hell did you just say?
I like people to talk...
So I'm the one full of shit?
We both full of shit.
You full of shit.
I'm gonna kick your ass.
Don't nobody do that but me.
You want me to kick your ass, don't you?
You must take me to see Consul Han right away.
Just sit there and shut up. This ain't no democracy.
-Yes, it is. -No, it ain't.
This is the United States of James Carter now.
I'm the president, I'm the emperor, I'm the king.
I'm Michael Jackson, you Tito.
Your ass belong to me.
Why would they not want my help?
'Cause they don't give a damn about you.
They don't like you. I don't like you.
I don't care. I'm here for the girl.
The girl don't like you. Nobody likes you.
You came all the way over here for nothing.
You ain't gonna be--
Beach Boys.
Oh, hell, no.
You didn't just touch my goddamn radio.
The Beach Boys are great American music.
The Beach Boys'll get you a great ass-whoopin'.
Don't you ever touch a black man's radio, boy.
You can do that in China...
but you'll get your ass killed out here.
Let me show you real music.
That's real music. You hear that?
Now can you do that to the Beach Boys?
Hell no!
I must get to the consulate. What are we doing here?
It's called a shakedown. Very serious police work.
Just watch me handle my business and patrol this place.
I want to help with the investigation.
This is my case.
Your case? Look, you can back me up.
When we get in here, follow my lead and do what I do.
What's up, my nigger?
What's up?
Is this weed?
What?
You got a prescription for this? Where is it?
Where is it?
Where?
Where?
Where? Where?
-I should take your ass to jail. -For what?
For what? Look at this!
-That's nothing but a cigarette. -This ciga-weed!
Well, it look like cigarette.
-You better have glaucoma. -I do.
What's up, my nigger?
Hey, check that, baby.
What's happening, Carter?
Put the guns down!
M.C. Hammer there, put the goddamn gun down.
Now, I got some questions, and I need some answers.
Put 'em down.
Where the girl? The little girl.
-What little girl? -The little Chinese girl.
I don't know nothin' about no Chinese girl.
Don't act like you don't know.
I'll take your asses in if I don't get answers.
Carter, put the gun down.
Don't act like you know me. You don't know me.
I see what's going on here.
Y'all trying to play me like a fool.
Lee, go outside real quick.
It's gonna get a little dangerous in here.
I may have ques--
Lee, go and wait by the bar.
Remember what I told you? Back me up.
I'll take care of everything.
You're sure?
I'm sure. Go on now.
Go on!
Think I'm playing?
Hurry up!
Come here.
Don't come in my business scaring me like that.
I was just playin'. Man, give me a hug.
Just schoolin' the rookie, showing him the ropes.
Why you didn't come to church Sunday?
I had some things to take care of.
But I made the night service.
Yeah. Come here, I wanna holler at you.
What's up?
Who's this guy buying up these explosives and weapons?
I don't know nothing about that.
Luke, I know what you do.
The only reason why I ain't busted your ass...
'cause you my cousin, and it'd kill Aunt Bootsy.
Why you gonna put Aunt Bootsy in this?
Luke, I ain't playin'.
I know she got a bad heart, but I will bust your ass.
Tell me something.
The word down in Chinatown is there's this new dude in town.
Bad-ass dude outta Hong Kong buying up every goddamn thing.
What's his name?
Don't know. He ain't buying shit from me.
-You don't know his name? -No.
Don't nobody know his name.
What's up, my nigger?
What did you just say?
What's up, my nigger?
Come here! You better watch your mouth!
What you say, boy?
I don't want trouble.
Please...
I said I don't want trouble.
That's bad for you.
-Where the little girl at? -What little girl?
You know what girl I'm talking about.
Man, you better take your goddamn hands off my suit.
Your mama bought me this for Christmas.
This is my favorite suit.
I'll see you Thanksgiving. Appreciate it.
Get your big Happy-Meal ass over!
Get over in the corner!
I'm still the law around here!
Next time I come here, y'all better clean this up!
And brush your teeth!
Let's go.
-What are we doing here? -I'm getting something to eat.
You want anything, like a Cup O'Noodles?
Carter, stop wasting my time. I made a promise to Soo Yung.
You're right. I have been wasting your time.
I'm sorry. Just let me go get something to eat.
When I come back out, I'll take you wherever you want to go.
Shake on it?
Hey, what are you doing?
You ain't the only one with quick hands, are you?
I'll be right back.
Hey, man, I got you a beef-and-bean burrito.
We have a taxicab approaching.
A man stepping out--Asian. About 5'10".
We've got someone approaching the gate.
Dropped off by a cab.
Tell them to intercept.
Intercept.
We will intercept.
Can I help you?
-Yes. I must see the consul. -About what?
Please, it's very important.
Why don't you tell us why you need to see the consul?
We'll tell you whether it's important.
Do you have identification?
It's about his daughter Soo Yung.
Hands above your head!
He asked about the consul's daughter.
He asked about the daughter.
You don't understand. I was invited.
Don't move! Throw your gun away.
-He's gonna kill them. -Is everything all right?
You'll be safer on the second floor.
I'm sorry.
I'm sorry about this.
He went over.
Let's go!
He's on the grounds! Come on!
Stay away from the window, please.
Right here.
Get down! Now!
Don't move!
I think there has been a misunderstanding.
It's all right. It's OK.
It's him. The guy from China.
What?
Come in, please.
Mr. Russ, I would like you to meet Detective inspector Lee.
Excuse me very much.
Your gun.
Where the hell is Carter?
Then I gotta put up with this.
Seen a little Asian dude about this height...
with a steering wheel on his arm?
Go screw yourself.
What you say?
I said go screw yourself.
You take your sensitive ass up there and let me in!
Don't make me get up out of this truck!
Let this putz in.
Man, when I get up in here, I'm slapping somebody.
What happened, Carter?
I ain't supposed to be jumping on buses!
I do not do that! I am not Carl Lewis!
Who is this man?
Sir, I can explain.
Agent Carter has been helping with my investigation.
He's upset that we have not done our job.
Me and Lee are taking care of the situation.
We have everything under control.
We'll get your daughter back safe and sound.
He is very passionate about finding your daughter.
Well, I owe you my gratitude.
We wanted Detective Lee to have one of our best men by his side.
Agent Russ, maybe this is a good time...
to tell him the details of my assignment.
Can I speak to you for a moment?
You wanna speak to me? For a moment?
In private?
Oh, I see! This must be G-14 classified.
FBI-type stuff.
Let me call my captain and let him know what going on.
We'll talk in a second. When a G-14 comes around.
Who's this? Hello?
Am I speaking with FBI?
-Give me the phone. -Yeah, this is the FBI.
You are FBI?
Yeah, this is the FBI.
If you want the girl back alive, listen and do not talk.
OK, I'm listening. Let me get a pen.
All right. Cool.
The drop will be made tonight. 11:00 p.m.
The amount will be $50 million.
Fifty million dollars?
Who you think you kidnapped, Chelsea Clinton?
Keep him talking.
In used currency. Nothing bigger than a 50.
All right. Cool. Fifty million. No problem.
I want 20 million in 50s...
Twenty million in 50s.
Twenty million in 20s...
Twenty million in 20s.
And 10 million in 10s.
Ten million in 10s.
You want any fries with that?
What is your name?
You called us. Why you want to know my name?
I just want to be able to tell the consul who is responsible...
for his daughter's death because he talk too much.
All right, hold up. Calm down.
I'm trying to hook you up. I'm on your side.
You will receive instructions for the drop...
half an hour before it is to be made.
If it is successful, the girl will live.
I'm gonna make sure you get the money...
and we can spend it together when you do...
'cause I don't even really work for them.
We got it. 620 South Broadway. Downtown.
Team one, proceed down 6th to 6th and Broadway.
Team two, I want you around the back on 4th and Main.
Set up a perimeter.
Take your team and cover the building floor by floor...
all the way to the top. Move.
Two men around back.
They must not go into the building.
Yeah, you right. Let's go tell them. Come on.
Take positions on the corner.
Mr. Russ, you must pull your men back.
What the hell are you doing here?
Where's Carter?
Please, listen to me.
You may be very competent, but the mere fact...
that you know this girl compromises your judgment.
Sir, if you were asking for $50 million dollars...
would you be in a place like that?
Get this clown away from me.
Take a hike!
Hey, man.
Why were you hiding?
What you talking about? I wasn't hiding.
You were hiding.
I bent down to tie my shoe.
Sir, the area is secured.
Room's empty.
Damn it!
Everybody pull back!
Goddamn!
Get some paramedics down here now!
Evacuate the building right away!
Get fire crews here!
We got an explosion at 6th and Broadway.
That ain't far enough, man!
I ain't Kareem Abdul-Jabbar! Push it down some more!
Carter, don't come any--Stop!
What the hell you--
I think I done broke my shit.
Who was that you was chasing?
His name is Sang from Hong Kong. Because of you he got away.
Why you ain't tell me about the bridge?
-I did. -No, you didn't.
I said stop.
I don't understand what you be saying.
What?
You see what I'm saying?
What's this in your hand?
He dropped it.
Oh, shit.
-Come on. -Where are we going?
I messed up my suit.
Fifteen seconds.
Make a decision.
Oh, shit!
Did I come at a bad time?
I got bad news for you, Johnson. We're all dead.
I was distracted, sir.
Distractions can occur in the field.
That's why we call this practice.
If you can't handle the pressure, then quit.
Yes, sir.
Man, give her a break. Don't worry about him.
How you doing, girl? Give me some love.
Why are you tormenting me?
That any way to treat an old friend?
I came to see how you was doing, and I need some help.
Help?
I know that you have strong feelings for me...
but we gotta put that aside.
It's a little girl's life at stake here.
Since when do care about anybody but yourself?
Please just take a look at this.
We found this on a kidnapper. Tell me what this is.
You want me to work with you? I don't have time for this.
I got enough shit to deal with.
Who are you?
-Sorry we got you in trouble. -Yeah, he's sorry.
Tell me something about this I don't know.
A remote. Could be nitro cap, could be cross-delayed...
definitely not homemade, definitely not American.
It could open up a garage door, or blow up some C-4.
C-4?
Yeah, C-4.
This means so much to me.
Hey, and I'm sorry about spreading all those rumors...
on Christmas about us sleeping together.
What?!
He's just joking.
Hey, Bobby, what's up, man?
-I need to see Clive Cod. -No way, Carter.
It's lights out. They're locked down.
You want me to lose my job?
I got you this damn job. You better let me in here.
Can't do it.
Didn't I turn my back when you bought that bag of weed?
I was splitting it with you.
Didn't I give you the bigger half?
Do me this favor.
Shit. You got five minutes.
Hey, Cod.
Your two brothers are here to see you.
Clive, how you doing, man?
You got a lot of balls, coming here.
I was just around the way. Figured you would be bored.
I came to see how you was doing.
What the hell do you want?
I just came to bring you a gift.
I know you got time to kill. I brought you a toy.
-I don't want that. -You don't?
Somebody told me you like this stuff.
I don't like stuff like that. I don't even know what it is.
You never sold this to nobody?
How could l, when I don't know what it is?
-Hold it. -I don't want to hold it.
-Just touch it. -I don't want to touch it.
-You scared of it? -You think I'm stupid?
Stupid enough to get busted.
You want my fingerprints so you can frame me.
Why would I do something like that?
Think I would try tricking you again?
I don't have to frame you.
You'll do life for killing the little girl.
I don't know anything about a little girl.
That ain't what I'll tell everybody.
I don't know anything.
I got a big mouth, Clive.
Let me tell you something.
I don't know anything, so you can kiss my fat ass.
It'd take me all day to kiss your fat ass.
You want some of this?
I'll give you all you want.
Give me a name.
I ain't telling you shit.
She's only 11 years old.
I don't want her to die.
Look at the picture.
I don't care about him or you.
I care about the little girl.
Give me the name.
The guy's name is Juntao.
I never seen him.
Where can I find him?
Foo Chow Restaurant. Chinatown.
Foo Chow Restaurant?
Get rid of this guy. He'll get you killed.
Clive, thank you, man. I'm gonna come back.
I'm gonna bring your fat ass some cookies.
That's it right there.
What are we waiting for?
We scoping the place out, man. Ain't gonna run up in there.
That's how you get shot.
I'm falling asleep.
Hunh yeah.
What is it good for?
Absolutely nothing.
Sing it again, you all.
War, hunh, yeah.
What is it good for?
Absolutely nothing.
Sing it again, you all.
War, hunh, yeah.
What is it good for? Absolutely--
You don't know nothing about no war.
Everybody knows war.
Hunh, yeah.
What is it good for?
Absolutely nothing.
Good God, you all.
It ain't you all, it's y'all.
Man, you sound like a karate movie. Y'all!
Say it from right here with some soul. Y'all.
Let me show your goofy ass how to do this.
What is it good for?
Absolutely nothing.
Come on.
War, hunh, yeah.
What is it good for?
Absolutely nothing.
Listen to me.
War, hunh.
Come on, come on.
Do that again.
Do it again. Like this?
One will be inserted into the suitcase.
The other will be on you. Now when you make the drop--
Do we have it?
All right, pick it up.
You have what I asked for?
I do.
I hope now you realize how serious I am.
Take the money to the alley...
behind the Foo Chow Restaurant in Chinatown.
You have 29 minutes left.
Damn, Chen, this is some greasy shit.
You ain't got no better food...
Like some chicken wings, some baby back ribs...
some fries or something?
Chinese food, no soul food here.
I didn't say soul food. I said better food.
I don't want that greasy shit.
How you gonna sell a big box of grease?
I'm chilly a what?
Come on.
I'm no punk bitch.
I ain't no punk bitch neither.
-I'm no punk bitch. -I'll knock your hat off.
Come on.
Man, what you got me eating?
That's eel.
Is it good?
Very good.
What you got?
Camel's hump.
What?
Camel's hump.
Kinda good.
Need a little hot sauce, but it's kinda good, though.
-We still waiting? -Yeah.
How we gonna get Juntao?
How we know he exists? Ain't nobody seen him.
I know. He killed my partner.
I'm sorry about that, man.
That's one reason I don't have no partner.
That's one thing I learned from my daddy.
Your daddy was a policeman?
Fifteen years LAPD.
My father was also a policeman.
Your daddy was a cop?
Not a cop, an officer.
A legend all over Hong Kong.
My daddy a legend, too. All over America.
My daddy once arrested 15 people in one night by himself.
My daddy arrest 25 by himself.
My daddy saved five crackheads...
from a burning building by himself.
My daddy once caught a bullet with his bare hands.
My daddy'll kick your daddy's ass...
all the way from here to China...
or Japan or wherever you from.
All up that Great Wall, too.
-Don't talk about my father. -Don't talk about my daddy.
Hey, that your boy?
Yes. Let's go.
I better go in first. Ain't nobody gonna recognize me.
I'll wait five minutes.
Hey, you take my ID.
If anything go wrong, you bust in like you're LAPD.
This won't work. I'm not 6'1".
Yes, it will work. It's all about attitude.
Flip it open, flip it closed.
Do it fast. Open, close. Fast.
You'll get it. Look.
Take this.
Hey, man, act like you're from out of town.
I am from out of town.
Don't act like a cop. Act like a tourist.
Don't be so obvious. All right.
OK, no problem.
-Hi. -How you doing?
-For one? -No, for two.
I'm here for a meeting with Mr. Juntao.
I'm sorry, I don't know Mr. Juntao.
Maybe you don't understand.
I'm Mr. Juntao's lawyer. Legal advisor.
He got into some shit again. I'm a very busy man.
I ain't got time to be coming down here.
My wife wants me to come home, baby's shitting all over.
Would you please get Mr. Juntao?
But I have already told you I don't know--
You think I came here for nothing?
You gonna give me gas money?
You got $5.00 on you?
Would you please go tell Mr. Juntao to get his ass here?
Thank you.
Can I sit right here?
Right here? Thank you.
-Hi. -Y'all got any eel?
Sure.
How's your camel hump?
Excuse me?
Where is Roscoe's Chicken and Waffles?
This way?
I'm sorry. I'm from out of town.
Thank you.
Welcome.
What's that?
No, wait.
Get the girl out of here.
Make sure those two don't leave.
Juntao will see you.
It's about time.
Stop it!
Let me go!
This is tight. Ain't nothing like downstairs.
Y'all got it going--
What's up, man? What y'all watching?
Where Juntao at?
Why y'all so quiet?
That was childish, man.
That wasn't even called for!
Now I came down here to see Juntao...
'cause he told me to come down here...
'cause I'm his half-brother from Beijing.
Me and him got the same mama. I'm Blackinese.
We all the same. Whoa. Wait a minute.
OK, you gonna kill me?
OK, put the gun down, fight me like a man.
That's right, fight me like a man. Shit!
Anybody can shoot somebody. That's what I'm talking about.
Back. Give me some room.
You don't know who you messing with.
I'm gonna knock that yellow--
Which one of y'all kicked me?
Me.
OK. All right.
Hold on. Let's talk about this.
Let's talk about this, man.
No, no. What that mean?
Hey, man, this is a misunderstanding.
Come on, let's pray about this.
FBI, huh?
No, I ain't FBI.
I'm a security guard, I work at the mall.
Now wipe yourself off.
You're bleeding.
Oh, hell naw.
He just playing, man. He ain't mean that.
He meant cut me loose. Let me go.
No, no!
LAPD.
What you doing?
Watch out!
Behind you.
Freeze!
We kicked y'all ass.
All y'all.
Y'all got your ass kicked.
Oh, shit.
Hey, man!
I'm gonna kill your ass.
Lee! Over here, man!
Move! Move!
Is that my gun?
-It is my gun. -Let's go.
Why you gotta drop the goddamn badge?
Then you threw the gun out the window.
Come on, this way.
I got everything under control. Don't worry about nothing.
Jesus, Mary, and Joseph!
It's cool.
Why am I not surprised to find you here, Carter?
Dan, I want these two back at the consulate immediately.
Let's take a ride, gentlemen.
You better get your hand off me. Hey, man, he with me.
Just let me explain. I'll start from the top.
We were making the drop. Han was about to get her back...
and you two screwed it up.
What you talking about? Didn't you hear what Lee said?
Mr. Lee is on his way to Hong Kong.
Now get out of here before I file...
obstruction of justice charges against you.
We was about to solve the case. All we need to do--
You're no longer on this assignment, Carter.
Case closed.
-Consul Han! -Sorry, sir.
It was all my fault.
Lee would never do anything to jeopardize your daughter's life.
He loves your daughter.
It's a little too late for apologies.
Consul...you have a call.
We're ready.
OK, pick it up.
The ransom is now 70 million. I will call with instructions.
You deliver the money or pick up the body of your daughter.
Please. You must understand. What happened tonight was not--
Soo Yung, please tell them I will do whatever--
Sorry, man.
Be sorry for Soo Yung.
No hard leads.
None.
Listen, we're doing all we can here, all right?
Tracing everything that's coming into this compound.
Excuse me, Consul. You have a guest.
Jack, let me get back to you.
Thomas.
I'm sorry, my friend.
I couldn't stand by and do nothing.
Hey! What's up, baby?
Man, you got guts calling me. I'm gonna hang up.
Hey, wait a minute.
Don't hang up. Look, you know what?
You was right about me, all right? I'm sorry.
-Are you on drugs? -You was right.
I was egotistic. I was inconsiderate.
-I was self-centered. -Yeah.
I ain't used to working with partners...
but it ain't about me. It's the little girl.
She gonna die without our help.
You understand what I'm saying?
Not yet, but keep talking.
I think something big going down tonight, all right?
I need to know where the consul's gonna be.
You think you can help me?
I'll see what I can do.
No. I don't need you to see. I need you to do it.
Can you do it?
OK, Carter.
-All right, one other thing. -Yeah?
What color panties you got on?
Consul Han, I want you to go...
to the Chinese expo as you planned.
Have the money in the upstairs control room.
Be sure to make no more mistake.
I understand, but I want to speak with my daughter!
Excuse me, miss. Who's the captain on this plane?
Look, it don't even matter. You need to go up there...
tell the captain we got a problem on the left side.
Something wrong with the engine. You need a new alternator.
My supervisor said, "Willy, go on down there...
"and fix that plane. Put the alternator on.
"Don't let it leave till I come down there."
I suggest you tell the proper authorities...
not to move this plane before the FAA comes here...
and we all in some shit. Go on!
What are you doing here?
Now get your ass up. We got work to do.
Go away. I've disgraced myself.
Lee, what about the little girl?
Leave me alone. A man like you could never understand.
-A man like me? -Devoted only to yourself.
You're ashamed of being a police officer.
You dishonor your father's name.
You don't know nothing about my father.
You say your father is a legend.
My father was a legend.
He was killed making a routine traffic stop in daylight...
by some punk who didn't want no ticket...
when his partner supposed to get out of the car...
and back him up, he didn't.
My father was as devoted as you, and now he's dead.
And for what? A traffic ticket and some punk?
You tell me, what's the honor in that?
You believe your father wasted his life...
died for nothing?
Prove me wrong.
For 15 years until China resumed control of Hong Kong...
Juntao was the most powerful crime lord in Southeast Asia.
The British tried to close down his operation, but we failed.
But why the consul's daughter?
Detective inspector Lee helped me raid...
every known asset of Juntao's operation.
We confiscated millions in weapons and cash...
and a collection of Chinese art unsurpassed in the world.
Then Juntao disappeared. No witnesses.
Do you really think he'll kill the girl?
My advice to you is... pay the money.
Consul, I'm going upstairs to make the drop.
I want you to remain calm as if nothing's wrong...
and don't leave Agent Whitney's side even for a moment.
I understand.
Good evening, ladies and gentlemen.
I'm am Consul Han.
On behalf of the People's Republic of China...
thank you for coming.
I am pleased to present...
5,000 years of Chinese history and heritage...
a collection which, until recently...
was thought to be lost forever.
This some nice shit.
That Buddha'd go good in my bathroom.
Hey. This is the history of my country....
priceless pieces of Chinese culture.
If anything gets damaged...
Ain't nothing gonna happen to none of this stuff.
And now we can pass them on to our children.
Pardon me.
I seen that guy at that Chinese restaurant.
Consul Han has been fighting flu for the past few days...
so perhaps I should finish what he started.
The first thing we gotta do is clear out this riffraff.
If anybody stay behind, they got something to lose.
Wait right here. I'll be right back.
...future between our two countries.
The more we see the differences...
Hey!
And similarities--
Excuse me, ladies and gentlemen!
Goddamn it.
I'm Detective Carter from the LAPD!
Russ, we got Carter down here.
What the hell's going on down there?
We have just received a threat on the building.
We ask that you please exit the building...
as soon as possible, and please do not panic.
Didn't you hear what I said? Get your shit and go out!
Get the hell out! There's a bomb in the building!
I don't believe this. Agents, hold your positions!
Everybody take care, but hold your positions.
What's going on?
Get your old ass out the building!
Lady, put the glass down and get out of here!
Woman, the exit over there. Gonna get your head blowed off!
Come on, come on!
Titty, titty, titty. Get them titties outta here.
Will somebody grab Carter?
Consul Han, six blocks of C-4 are wired to your daughter...
in a car outside.
Before the changeover, most of this exhibition...
was in the hands of a single private collector...
Me.
I worked most of my life to acquire and catalog...
these priceless pieces that you see before you.
And then, in one fell swoop...
it was taken away from me.
But tonight, I shall be paid in full.
Don't move!
She dies if I press this button.
Just be patient.
My transportation will be here shortly.
Stay calm.
I was just gonna tell you you was in a red zone.
There's cops all over--
You didn't know I could do that. Put your hands up!
I ain't gonna kill you this time.
I'm just gonna kick your ass!
You tell your friends about me.
Hey, how you doing?
We've been looking for you.
I'm Detective Carter from the LAPD.
Everything is OK now. I'll take you to your daddy.
And first thing I'm gonna do is take this vest off you.
Don't touch it!
I think it'll be safer if we take it off.
No. I heard them say it will explode.
I think it'll be safer if we leave it on, OK?
Don't--don't move.
Where are you?
Don't move!
Hold your positions, goddamn it!
Do not draw your weapons.
Ladies and gentlemen...
I think we'll call that an evening.
Thank you and good night.
I got something for you!
Got something you want.
I got your bomb right here.
Want to blow something up?
Come on.
Push the button. Come on.
Push the button.
-What are you doing? -Play along.
Come on, push the button.
Yeah, come on, push the button.
Blow everybody up.
Yeah, blow everybody up!
Push the goddamn button!
You heard what she said.
You got everybody excited about something being blowed up...
and look at your little punk British ass.
Come on! Push the button!
Deal with it, please.
Where you going?
Cover the consul!
It's OK. She's a professional.
You must take the vest off.
Just give me a second.
There's a trigger on this vest.
It'll blow if I take it off.
Haven't you done this before?
It's a little different in the practice room.
Everybody take cover.
We need more men down here.
Say again. Dan, do you read--
Need some help down here, damn it!
Roses are red...
violets are blue.
Sugar is sweet...
and so are you.
The remote can still set it off.
Get rid of it.
-She OK? -Yes.
I know that ain't the bomb!
Get that bomb away from me!
Take the bomb outside!
Yeah, take it over to Juntao.
You go that way, I go that way. Go!
Don't shoot!
Shit!
Where are you going?
Meet me on the roof.
Roger.
Don't move, man!
Yeah, I been looking for your sweet-and-sour chicken ass.
Your boys ain't here now. You all alone.
I kill him.
Go ahead. I don't even like him.
Put your gun down.
Fight like a man.
What you say?
Fight like a man.
Fight like a man?
All right, I'm gonna kick your ass.
Then I'm gonna take your ass to jail.
All right, come on, put the gun down...
same time.
Wipe yourself off, man. You're dead.
Thank you, God.
Oh, shit.
You know he dead.
Help! Do something!
Hey, be cool, man!
Hang on!
I can't hold on anymore!
Hang on for about an hour. I'm gonna get the ambulance.
-What are you doing? -I'll be right back.
-Carter! -I was just playing.
Do something!
I can't hold on anymore!
Oh, shit!
Thank you! Thank you!
-What the hell you doing? -I was just being polite.
Well, next time, be polite to my nuts.
I'm sorry.
Thank you.
Shit!
Are you all right?
I'm fine.
-I owe you everything. -Only your friendship.
Look who's here.
What took you so long?
I think this belongs to you.
I think you should come with me.
Get on the plane when you get off work.
You fly for free.
I'm just trying to expand my horizons.
Travel a little bit. See the world.
I'm through with y'all, man. I'm going on vacation.
Now, hold on there. We were just coming by...
to tell you what a great job you did yesterday.
And when you come back...
there's gonna be an FBI badge waiting for you.
You serious?
-Come on, don't be playing. -No.
I don't know what to say. It's like a dream come true.
I got an idea, though.
Why don't y'all take that badge...
and shove it up your ass?
All up in your ass. I'm LAPD.
Bitch.
First class. I like this. This is tight.
Can I take your jacket, sir?
My jacket? No. You can take this bag, though.
How you doing? What's up?
What's up, man?
-You ready to go? -Yep.
May I offer you some peanuts?
You never told me you spoke Chinese.
I never told you I didn't. You assumed I didn't.
This is cool. Han's letting me go to Hong Kong with you.
I ain't been on no vacation in five years?
We can hang in my crib. I will show you my hood.
No, you can show me a couple of them Chinese girls.
I want a massage. I'm gonna get buck wild.
No police work for two weeks? How long this flight?
-Fifteen hours. -Fifteen hours?
What are we gonna do for 15 hours?
War...
Oh, hell, no! Stewardess!
What is it good for?
Stewardess, get me another seat!
Nothing...Listen to me, y'all!
Stewardess!
Action!
It broke.
Don't move! Don't smile!
What is this shit about your daughter?
Fifty million dollars?
Who you think you got, Kelsey Clinton?
Fifty million dollars?
Who you think you got, Kelsey--What's the line?
Fifty million dollars?
Who you think you got-- Is it Chelsea or Kelsey?
Fifty million dollars?
Who you think you got, Chelsea Carter?
Fifty million dollars?
Who you think you got, Chelsea Grammer--Chelsea--
Who do you think you got, Chelsea Clinton?
Fifty million dollars?
Who you think you got, Chelsea Clinton?
Keep him talking--
Cut! Go back to the beginning.
Was that it, Chelsea-- Did I get it?
Action!
All right, let me see your badge, buddy!
No joke! Show your ass!
Show your ass? Y'all scared--
Cut!
You know that other stuff, but don't know his name?
Man, people tell me shit.
What's wrong with you?
My daddy once caught-- catch a bullet--
caught a bullet-- catch a bullet--
caught a bullet.
My daddy one caught a bullet by his bare hand.
No bullshit.
What's the honor in that?
You believe your father wasting his life...
They must not--
You're right, man. Let's go tell them.
Anything goes wrong...
you bust in there, act like you're LA--
He cannot speak English.
Man, this is cool. Han sending us to Hong Kong.
What's that line?
May I offer you some peanuts?
See, how difficult is that? My English?
He even cannot say three words, Chinese.
You need some lunch?
I got it before, Jackie.
See? Now you know how difficult I am.
Look at Jackie.
RPM
RRRrrrr!!!
RU Ready
Raaz
Rabbit Proof Fence
Rabid Dogs - Cani Arrabbiati 1974
Raccoon War Pom Poko The CD1
Raccoon War Pom Poko The CD2
Radio
Radio Days
Raging Bull 1980
Raid 2003 CD1
Raid 2003 CD2
Raid On Rommel 1971
Rain Children The 2003
Rain Man CD1
Rain Man CD2
Rainmaker The
Rainy Dog - Takashi Miike
Raise Your Voice
Raisin in the Sun A
Raising Victor Vargas (2002) Deity
Raja Hindustani
Ranch The 2004 Unrated Uncut Edition
Random Harvest 1942
Random Hearts (1999)
Rasen (The Spiral)
Rashomon 1950
Ratcatcher (1999)
Ravenous
Ray CD1
Ray CD2
Rayon Vert Le (Rohmer 1986)
Real Cancun The
Real Fiction (Shilje sanghwang)
Real Women Have Curves (2002)
Rear Window
Rebel Music - The Bob Marley Story
Rebel Without a Cause 1955
Recess Schools out
Recipe For Disaster 2003
Reconstruction
Red Dessert (Deserto Rosso) CD1
Red Dessert (Deserto Rosso) CD2
Red Dragon (Jet Lee)
Red Dragon 2002 CD1
Red Dragon 2002 CD2
Red Dwarf - 05x01 - Holoship
Red Dwarf - 05x02 - Quarantine
Red Dwarf - 05x02 - The Inquisitor
Red Dwarf - 05x03 - Terrorform
Red Dwarf - 05x05 - Demons and Angels
Red Dwarf - 05x06 - Back To Reality
Red Dwarf 02x01 - Kryten
Red Dwarf 02x02 - Better Than Life
Red Dwarf 02x03 - Thanks For The Memory
Red Dwarf 02x04 - Stasis Leak
Red Dwarf 02x05 - Queeg
Red Dwarf 02x06 - Parallel Universe
Red Dwarf 03x01 - Backwards
Red Dwarf 03x02 - Marooned
Red Dwarf 03x03 - Polymorph
Red Dwarf 03x04 - Bodyswap
Red Dwarf 03x05 - Timeslides
Red Dwarf 03x06 - The Last Day
Red Dwarf 04x01 - Camille
Red Dwarf 04x02 - DNA
Red Dwarf 04x03 - Justice
Red Dwarf 04x04 - White Hole
Red Dwarf 04x05 - Dimension Jump
Red Dwarf 04x06 - Meltdown
Red Heat
Red Hot Chili Peppers - Off the Map
Red River 1948
Red Shadow
Red Sonja
Red Sorghum 1987
Red Water
Red beard 1965 akahige CD1
Red beard 1965 akahige CD2
Ref The
Regarding Henry 1991
Regle Du Jeux La
Reign of Fire
Reindeer Games
Relentless 1989
Remains of the Day The CD1
Remains of the Day The CD2
Rembrandt
Remember Me CD1
Remember Me CD2
Remember the Titans
Remember the Titans (Standard Edition)
Remo
Rendez-vous 1985
Replacement Killers The
Replacement Killers Who Am I
Replicant The
Requiem for a Dream
Requiem from the Darkness Episode One
Requiem from the Darkness Episode Two
Rescuers Down Under The
Rescuers The
Resident Evil Apocalypse
Respiro grazias island 2002
Resurrection of the little match girl CD1
Resurrection of the little match girl CD2
Return The
Return To Me
Return To Paradise (1998)
Return of The King The
Return of the Dragon
Return to Sender
Return to the Blue Lagoon
Returner (Takashi Yamazaki 2002) CD1
Returner (Takashi Yamazaki 2002) CD2
Reversal Of Fortune (2003) Korean
Revolution OS 2001
Rhapsody In August 1991
Richard III - CD1
Richard III - CD2
Ricordati Di Me CD1
Ricordati Di Me CD2
Ride The
Ridicule 1996
Riding in Cars with Boys
Riget I (The kingdom) 1x01
Riget I (The kingdom) 1x02
Riget I (The kingdom) 1x03
Riget I (The kingdom) 1x04
Rikyu 1989
Ring 0 - Birthday 2000
Ring The CD1
Ring The CD2
Ring Virus
Ring of Bright Water
Rio Bravo 1959 CD1
Rio Bravo 1959 CD2
Rio Lobo (1970) CD1
Rio Lobo (1970) CD2
Rio das Mortes (1971)
Ripleys Game
Ripoux 3
Risky Business
Riso Amaro (1949)
Riten (1969)
Ritual 2000
River Wild The
River of no Return The 1954
Riverworld 2003
Road Movie CD1
Road Movie CD2
Road To Perdition 2
Road Trip (Unrated Edition)
Road to Perdition
Roadhouse
Roaring Twenties The 1939
Rob Roy 1995
Robe The CD1
Robe The CD2
Robe The CD3
Robin Hood (Disney)
Robin Hood - Prince Of Thieves 1991 CD1
Robin Hood - Prince Of Thieves 1991 CD2
Robin Hood Men in tights
Robocop
Robocop Directors Cut 1987
Rock The CD1
Rock The CD2
Rock The CD3
Rocket Brothers (2003)
Rocky Horror Picture Show The
Rocky III
Rodger Dodger
Roger Dodger
Roger and Me 1989
Rogue Trader
RollerBall
Roman Holiday
Roman de Renard Le 1930
Romance
Romancing The Stone 1984
Romantic Comedy
Romeo Is Bleeding 1993
Romeo Must Die
Romeo and Juliet CD1
Romeo and Juliet CD2
Romper Stomper
Ronin CD1
Ronin CD2
Rookie (2002) CD1
Rookie (2002) CD2
Room with a View A CD1
Room with a View A CD2
Rope (1948)
Rose Red (Stephen King) CD1
Rose Red (Stephen King) CD2
Rose Red (Stephen King) CD3
Rosemarys Baby
Rote Sonne
Rouge
Roughnecks - The Starship Troopers Chronicles (1999)
Roxanne
Royal Engagement CD1
Royal Engagement CD2
Royal Tenenbaums The
Royal Tramp (Stephen Chow)
Royal Tramp 2 (Stephen Chow)
Rudy (1993)
Rue Des Plaisirs (2002)
Rugrats Go Wild
Rules of Attraction The
Ruling Class The 1972
Rumble Fish 1983
Rumble in the Bronx CD1
Rumble in the Bronx CD2
Run
Run 2 U
Run Silent Run Deep
Runaway Bride
Runaway Jury
Runaway Train
Rundown The
Running Out Of Time
Running Out Of Time 2
Running Scared 1983
Rurouni Kenshin TV 1-9 2000
Rusalka CD1
Rusalka CD2
Rusalka CD3
Rush Hour - New Line Platinum Series
Rush Hour 2 (2001) CD1
Rush Hour 2 (2001) CD2
Rushmore (1999)
Rusians Are Coming The Rusians Are Coming The CD1
Rusians Are Coming The Rusians Are Coming The CD2
Russian Ark (Aleksandr Sokurov 2002)
Ruthless People