Download over 80'000'000 DVD movies!!!
Searh and Download Over 80 Million DVD Quality Movies!!!

Subtitles for Thing The (1982 John Carpenter).

English Subtitles for DivX Movies.


Select one of the letters to view a proper section of titles list:

# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z



Thing The (1982 John Carpenter)

Click here to download subtitles file for the movie "Thing The (1982 John Carpenter)"

Click here to download the movie "Thing The (1982 John Carpenter)"


Ads:

Ripped by Alx | N-Joy the quality of DVD
Your move: bishop to knight four.
My move: knight to rook three.
Poor baby, you're startin'|to lose it, aren't ya?
Your move: king to rook one.
My move: rook to knight six.
Checkmate. Checkmate.
You cheatin' bitch.
Childs, what's he doin'?
Circlin' the camp.
Who is he?
- Said Norge or something on the side.|- That's Norwegian.
- George, are you okay?|- Yeah, yeah, I'm okay.
Yeah. What's goin' on|down there?
Watch it!
Easy.
Easy. Easy.
Easy. Yes.
First goddamn week|of winter.
Oh, come on. Four stitches.|Barely grazed ya.
What were they doing|flying that low,
- shooting at a dog, at us?|- Hmm, stir-crazy,
cabin fever, who knows?
U.S. Number 31, calling McMurdo.|Come in, over.
U.S. Number 31, calling McMurdo,|urgent! Come in, over.
Great.
- Come on, come on.|- Nobody!
Nobody. Get ahold of somebody. Get ahold|of anybody! We gotta report this mess!
Look, I haven't been able|to reach shit in two weeks!
I doubt if anybody's talked to anybody|on this entire continent,
and you want me|to reach somebody!
Maybe we at war with Norway.
I was wondering when EI Capitan was|gonna get a chance to use his popgun.
- How long they been stationed there?|- It says here only eight weeks.
- That's not long|enough for guys to go bonkers.|- Bullshit, Bwana.
Five minutes is enough|to put a man over down here.
- Damn straight.|- I mean, look at Palmer.
He been the way he is|since the first day.
- How many in their party?|- They started with ten.
- There'd be eight others left.|- How do we know?
Guys as crazy as that could have|done a lot of damage to their|own before they got to us.
- Nothing we can do.|- Oh, yes there is. I want to go up.
- In this weather?|- Bennings?
- Winds are gonna let up a tad|next couple of hours.|- A tad?
Can't condone it much myself,|but it is a short haul.
An hour there,|an hour back.
- Shit, Doc, I'll give you|the lift. No problem.|- Forget it, Palmer.
Thanks for thinkin'|about it though.
Loaded with kerosene.|I count 15 cans.
- MacReady!|- Mac, get your gear on.
- It may not clear up for a week,|and we're the closest to 'em.|- It's all right by me, Doc.
- I'm just letting you know|we're taking a chance.|- Quit griping, MacReady.
If we get caught in a white-out, you can|scratch one doctor and one pilot.
This is real thin. It'll clear|as soon as you get up.
It's up to you, Mac.
If you don't wanna fly,|we don't fly.
- You really wanna save|those crazy Swedes, huh?|- Norwegians.
- Which way, Doc?|- Southwest.
You have to read the map|'cause I'm gonna be busy.
Mac's really taking it up, huh?
He knows what he's doing.
Nauls, will you turn that crap down?|I'm trying to get some sleep.|I was shot today.
- Oui, Bwana. Will do.|- Hudba: Very superstitious Hudba:
Hudba: Writing's on the wall Hudba:
Hudba: Very superstitious Hudba:
Anybody there?
Hey, Sweden?
They're not Swedish, Mac,|they're Norwegian.
Mac!
My God! What the hell|happened here?
Come on, Doc.
Portable video unit.
- Anything?|- It's all in Norwegian.
- What are ya doin', Doc?|- It could be important work.|I wanna take it back with us.
It's gettin' late.|Let's hurry it up.
I'll check out|the last few rooms.
Hey, Copper, come here!
Maybe they found a fossil, the remains|of some animal buried in the ice,
- and they chopped it out.|- But where is it? Look at this.
What is that?
Is that a man|in there or something?
Whatever it is,|they burned it up in a hurry.
Help me find a shovel, Doc.
- We found this.|- Jesus Christ!
Blair, I'd like you|to start an autopsy right away.
- Did you reach anybody yet?|- Reach anybody?
We're a thousand miles|from nowhere, man,
and it's gonna get a hell of|a lot worse before it gets any better!
Well, stick to it,|Windows, stick to it.
Nothin' wrong with this Norwegian,|physiologically anyway.
- No drugs, no alcohol, nothin'.|- Hmm.
Well, what we got here|is what appears to be, anyway,
a normal set of internal organs.
Heart,
Iungs, kidneys, liver,
intestines.
Seem to be normal.
...one, door number two|and door number three.
I think that Dawn Screen here|has got the most to trade in.|I went to you first.
You brought your friend, Anna.|You've been consulting Anna|all through the show.
- You may as well consult her|one more time.|- I know how this one ends.
Clark, will you put this mutt|with the others where it belongs?
Yeah, okay.
Go ahead.
Go ahead.|What are you waiting for?
I don't know|what the hell's in there.
- It's weird and pissed off,|whatever it is.|- Bennings, go get Childs.
What is this? What's goin' on?
- Hey, Palmer, what is this?|- I don't know.
Childs!|Mac wants the flamethrower!
- Mac wants the what?|- That's what he said!
- Now, move!|- Damn it!
- Stand back.|- Mac, what is it?
No! No! God!
- Don't! Don't! No!|- Get back! Get back!
Get your ass over here! Burn it!
Damn it, Childs,|torch it!
Oh, my God.
Oh! Ohh!
Look. Son of a bitch.
What we're talking|about here is an organism...
that imitates other life-forms,|and it imitates them perfectly.
When this thing|attacked our dogs,
it tried to digest 'em,|absorb them.
And in the process shape|its own cells to imitate them.
This, for instance.|That's not dog.
It's imitation.
We got to it before|it had time to finish.
Finish what?
Finish imitating these dogs.
Easy. Easy. Good.
Easy. Easy.
- Clark?|- Yeah?
Did you notice anything strange|about the dog, anything at all?
Strange? No.
What was the dog doing|in the rec room?
I don't know.
He was just wandering|around camp all day.
Are you sayin' to me the dog wasn't|put in the kennel until last night?
-Right.|-How long were you alone with that dog?
I don't know, an hour,|hour and a half maybe.
What the hell you lookin'|at me like that for?
- I don't know.|- What?
I don't know.|It's probably nothin'.
It's nothin' at all.
How much more|of this crap is there?
- Oh, nine hours I'd say.|- We can't learn anything from this.
Guess not.
Where'd they take|these shots?
Seems like they were spending|a lot of their time...
in a little place northeast of|their camp about five or six miles.
What's that?
It looks like something|buried under the ice.
And look at that,|they're planting thermite charges.
Whatever it was, it was bigger|than the block of ice you found.
Here.
This is it, the place where|they were spending most of their time.
- Pretty nasty out. 35 knots.|- Screw it. I'm gonna go up anyway.
Half a mile due east.
Jesus! How long you figure|this has been in the ice?
Well, the backscatter effect's|been bringin' things up...
from way down around here|for a long time.
I'd say-- I'd say|the ice it's buried in...
is 100,000 years old|at least.
- And those Norwegians blew it up.|- Yeah.
I don't know.
Thousands of years ago|it crashes and this thing...
gets thrown out or crawls out|and it ends up freezing in the ice.
- I just cannot believe|any of this voodoo bullshit.|- Childs,
happens all the time, man.
They're fallin'|out of the skies like flies.
Government knows all about it.|Right, Mac?
- Do you believe any of this|voodoo bullshit, Blair?|- Childs?
Childs, Chariots Of The Gods, man.
They practically|own South America.
I mean, they taught the lncas|everything they know.
So, come on now, MacReady.
The Norwegians|get ahold of this...
- and they dig it up out of the ice.|- Yes, Garry, they dig it up,
they cart it back,|it gets thawed out,
wakes up, probably not|in the best of moods.
- I don't know--|- Which one of you disrespectful men...
been tossin' his dirty drawers|in the kitchen trash can, huh?
From now on, I want my kitchen clean,|all right? Germ free!
Now, how's this motherfucker wake up|after thousands of years in the ice?
- And how can it look like a dog?|- I don't know how.
'Cause it's different|than us, see.
'Cause it's from outer space.|What do you want from me? Ask him.
You buy any of this, Blair?
Mac, we're movin' those things|out of the lab into the storeroom.
Can you come|get your stuff?
Be there in a minute, Doc.
Through the door.
Right over there.|Right over there.
Sorry, Mac. You have|to move your stuff--
Doc says we gotta stash 'em|in here and lock 'em up.
- I have to talk to you.|- I'm tired of talking, Fuchs.
I just want to get up|to my shack and get drunk.
- Mac, it's important.|- What is it?
- Outside.|- It's 40 below outside.
In the Thiokol.|Please, Mac.
We ought to just burn these things.
Can't burn the find|of the century.
That's gonna win somebody|the Nobel Prize.
You got the keys?
Get 'em from Garry.|I want to get some stuff out of here.
There's something wrong|with Blair.
He's locked in his room|and won't answer the door.
- I took one of his notebooks|from the lab. Listen.|- Yeah?
"lt could have imitated a million|life-forms on a million planets.
It could change into any one|of them at any time.
- Now it wants life-forms on Earth--"|- It's gettin' cold,
- and I haven't slept in two days.|- Wait a minute, Mac.
"lt needs to be alone|and in close proximity with|the life-form to be absorbed.
- The chameleon strikes in the dark."|- Is Blair cracking up?
Damn it, MacReady.|"There's still cellular activity|in these burned remains.
They're not dead yet."
Let's go, Bennings.|I gotta get some sleep.
Holy shit.
Go get the doc.
- I'll get Garry.|We'll meet in Blair's room.|- All right.
It's Bennings!
Bennings was right there,|Mac! I swear it had ahold of him!
- Windows, get back!|Keep away from him!|- Don't touch him!
Get back!|Stay back!
It isn't Bennings!
- My God! What was happening to him?|- If it had time to finish,
it would have looked and sounded|and acted just like Bennings!
- I don't know what you're saying.|- That was one of those things,
trying to imitate him, Garry.
- Come on.|- MacReady, I've known Bennings|for ten years.
He's my friend.
We gotta burn|the rest of them.
All right, step back.
You sure that's|all of 'em?
We cleaned out|the storehouse, the lab.
There is nothing left.
Where's Blair?
I can't find Blair.
Where's everybody else?
Windows is in the radio room|still trying to get through.
Everyone else is|in the rec room.
You go on.|I'll be in in a minute.
Blair?
Blair?
Don't come in here!|I got a gun! I got an ax!
Don't, you son of a bitch!|Don't come in here! You understand me?
- He's got a gun, Mac!|- Anybody interferes, I'll kill 'im!
Jesus!
He smashed up some|of the chopper pretty good.
Childs, go see|if he got to the tractor.
Nobody gets in|and out of here! Nobody!
You guys think I'm crazy!|Well, that's fine!
Most of ya don't know|what's going on around here!
But I'm damn well sure|some of you do!
Christ!
He got most of the chopper|and the tractor, and he's|killed the rest of the dogs.
Garry, wait a minute!|Wait a minute!
All right, Childs,|go around to the map room door.
- Talk to him.|- Okay.
Go on.
Norris, get a table from the lab.
Do you think that thing|wanted to be an animal?
No dogs make it a thousand|miles through the cold.
No, you don't understand!
That thing wanted to be us!
A cell gets out, it could imitate|everything on the face of the earth!
- And nothing could stop it!|- Okay, Blair.
Come on now, you don't want|to hurt anybody.
I'll kill you!
Good shot, MacReady.|Excuse me.
- All right, bring him up. Lift him up.|- Yeah.
Okay. Okay.
Come on, Blair.
- What about your shack, MacReady?|- I don't want him in my shack.
We'll lock him|in the toolshed.
Why am I in here?
For your own protection,|Blair... and ours.
How you doin', old boy?
I don't know who to trust.
I know what you mean, Blair.
Trust is a tough thing|to come by these days.
Tell you what? Why don't you just|trust in the Lord?
Watch Clark.
What?
I said, "Watch Clark."
And watch him close,|do you hear me?
Now the radio's gone.
- So are the choppers.|- We're completely cut off.
All we can do now is hole up 'til|spring and wait for the rescue team.
No, we don't wait. Somebody in|this camp ain't what he appears.
Right now that may be one or two of us.|By spring it could be all of us.
So how do we know|who's human?
If I was an imitation--|a perfect imitation--
how would you know|if it was really me?
Is there some kind|of test, Doc?
Well, yeah... possibly.
- I've been thinking|about a blood serum test.|- What's that?
We could take a sample|of each person's blood.
We could mix it|with uncontaminated blood.
I suppose if there's a reaction,|we'd know who isn't human.
We've got whole blood|in storage.
Here, start working on it.
Keep an eye on Clark.
He was close to that dog.
Yeah. Yeah.
Mac, we need Blair's help.|He's the only one...
- who knows what this|organism is capable of.|- He's too far gone, Fuchs.
But get the rest of his notebooks|and start going through them.
Garry! Hey, you guys, come here!
What?
- Somebody got to the blood!|- What?
- Where's Clark?|- Right here.
Wait a minute, wait a minute.|Was this broken into?
No, the lock is undamaged.
- Somebody opened it,|closed it, then locked it.|- Great.
Who's got access to it?
I guess I'm the only one.
And I got the only key.
Would that test|have worked, Doc?
- Oh, I think so, yes.|- Somebody else sure as hell thought so.
Well, who else could|have used that key?
Nobody! I just give it|to Copper whenever he needs it!
- Could anybody have gotten|it from you, Doc?|- I don't see how.
As soon as I'm finished,|I return it right away.
Great.
- When was the last time you used it?|- A day or so ago.
I suppose somebody could|have lifted it off me--
Oh, come on! That key ring|is always hooked to your belt.
Accusing everybody--
Stop it now! It ain't worth it!
- Copper's the only one|who's got any business with it.|- Wait a minute!
- You've been in here|on several occasions!|- Doc thought of the test.
- That clears him? Bullshit!|- Why would he take--
- Shut up, man!|- Windows!|- Windows!
Put that down.
- No.|- I'll put this right through your head.
You guys gonna listen to Garry,|let him give the orders?
He could be|one of those things!
Windows, wait a minute.|Just take it easy.
Put the gun down.|Put it down.
- Garry, you don't want to hurt anybody.|- Get back.
On the floor.
It's on the floor.
I don't know about Copper,
but I give you my word,|I did not go near that blood.
But I guess you'll all|feel a little easier...
if somebody else|was in charge.
Norris, I can't see|anybody objecting to you.
I'm sorry, fellas,|but l-l-l'm not up to it.
- I'll take it.|- Like hell you will.
It should be somebody a little|more even-tempered, Childs.
All right.
I know I'm human.
And if you were all these things,|then you'd just attack me right now.
So some of you|are still human.
This thing doesn't want|to show itself.
It wants to hide|inside an imitation.
It'll fight if it has to,
but it's vulnerable out in the open.
If it takes us over,
then it has no more enemies,
nobody left to kill it.
And then it's won.
There's a storm|hitting us in six hours.
We're gonna find out|who's who.
All right, Doc, Garry and Clark move|over there away from the others.
Norris, you and Childs shoot 'em up with|morphine. Tie 'em down and watch 'em.
-Fuchs, you start workin' on a new test.|-I need Doc's help.
Yeah, you don't want|to drug me.
Mac, I'm not a prisoner!
Here, let me do it. You're gonna|break the needle in my arm.
No, Doc. He's doin' a real fine job.
I'm gonna hide this tape|when I'm finished.
If none of us make it, at least|there'll be some kind of record.
Storm's been hitting us|hard now for 48 hours.
We still have|nothing to go on.
One other thing.
I think it rips through your clothes|when it takes you over.
Windows found some shredded long johns,|but the name tag was missing.
They could be anybody's.
Nobody--
Nobody trusts anybody now.
And we're all very tired.
Nobody trusts anybody now.
There's nothing else I can do.
Just wait.
R.J. MacReady, helicopter pilot,|U.S. Outpost Number 31.
You come up|with anything yet?
One or two ideas.
But, MacReady,|I've been thinking.
If a small particle of this thing is|enough to take over an entire organism,
then everyone should|prepare their own meals.
I suggest we only|eat out of cans.
All right.
Who's that?
Anybody see Fuchs?
Somebody blew out|a fuse in the lab.
Lights were out for an hour.|Any one of us could have gotten to him.
All right,|we gotta find him.
Nauls, why don't you|come with me and we'll look outside.
Palmer, you and Windows|check the inside.
I ain't goin' with Windows.
I ain't goin' with him.|I'll go with Childs.
- Hey, fuck you, Palmer!|- I ain't goin' with you!
- Who says I want you goin' with me?|- All right, cut the bullshit!
Windows, you come with us.|Norris, you stay here.
Any of them move, you fry 'em.|You hear anything at all,|you cut loose on the sirens.
We all meet back here|in 20 minutes, regardless!
And everybody watch|whoever you're with,
real close.
Hey, Blair!
Blair, have you seen Fuchs?
I don't want to stay out here anymore.|I want to come back inside.
Funny things.|I hear funny things out here.
- Have you come across Fuchs?|- It ain't Fuchs.
It ain't Fuchs.
I'm not gonna harm anybody,|and there's nothing wrong with me.
And if there was,|I'm all better now.
I'd like to come back inside.|You got my promise.
We'll see.
Hey, wait a minute.|Wait a minute, man.
I want to come back inside.|Don't you understand?
I'm all right. I'm much better.|I won't harm anybody.
You gotta let me|come back inside.
Hold it!
Is it Fuchs?
Yeah.
Why would it burn him?
Flare. Maybe he tried|to burn it.
Maybe he burned himself...
before it could get to him.
Great! Now what are we|gonna do?
You go inside.|Tell the others we found Fuchs.
We'll be in|as soon as we can.
- Where are we goin'?|- Up to my shack.
- What the hell for?|- 'Cause when I left,|I turned the lights off.
How long have they|been out there?
Forty, forty-five minutes.
We better start closing off|the outside doors.
Hey! All of you come here!
Open up! Open up this door!|Open up! Open up!
Close that door.
Where's MacReady?
- I cut him loose of the line|up by his shack.|- Cut him loose?
Yeah. We were up|checkin' around his place.
I found this.
Look.
It was stashed|in his own oil furnace.
Wind must have dislodged it,|but I don't think he saw me find it.
I made sure I got ahead|of him on the towline on the way back.
I cut him loose.
- MacReady?|- He's one of them.
- When did it get to him?|- I don't know.
It could have been|anytime, anywhere.
- If it did get to him.|- Look, Childs, come on!
- When the lights went out!|- That would have been the perfect time.
Right! You said guys were missing.|And, Windows, where were you?
Palmer, I told you|to shut the fuck up!
Where were you|when the lights when out?
That's what it wants:|to pit us against each other!
Guys! It's MacReady.
Shh!
- Let's open it.|- Hell no!
- Do you think he's changed|into one of those things?|- He's had plenty of time.
- Nothing human could have made it|back here without a guideline.|- Let's open it now!
- Why are you so damn anxious|to let him in here?|- 'Cause it's so close!
- May be our best chance|to blow it away!|- No!
- Just let him freeze to death outside.|- What if we're wrong about him?
Why, then we're wrong!
Supply window!
All right, all right.|We got no choice now!
Damn it!|He's got the keys!
What's goin' on? The towline snapped.
That's bullshit, Childs.|He knows damn well I cut it.
You're a dead man, MacReady!
Or a dead|whatever the hell you are!
Anyone messes with me|and the whole camp goes.
Come on, Childs, burn me.
Put those torches|on the floor and back off.
Back off. Way off.
- You asshole.|- You'd have done the same thing.
Don't argue with him.
Where's the rest?
So help me, I mean it!
It's cool, MacReady.|It's cool, man! Come on!
Yeah, yeah, man.|Just relax.
Anybody touches me,|and we go.
He's not breathin'!
Go untie the doc.
Get him in here.|And bring the others.
From now on, nobody|gets out of my sight.
Lay him there.
So you sweethearts...
were about to have yourselves|a little lynching party, huh?
I might just have to put an end|to you on general principles, Nauls.
Did it occur to the jury that|anybody could have stuck some|of my clothes up the furnace?
We ain't buyin' that.
Quit that bickering over there!
Windows, wheel that|defibrillator over here!
Put some gel|on those paddles!
You're gonna have|to sleep sometime, MacReady.
I'm a real|light sleeper, Childs.
If anyone tries|to wake me--
Uh-uh.
Clear!
- Clear!|- Clear.
- We're on fire, MacReady!|- Get back! Just wait!
- We're on fire!|- Just wait!
All right, go!
Windows!|Windows, get in here!
You gotta be fuckin' kidding.
- What do you got in mind, MacReady?|- A little test.
Windows, you and Palmer|tie everybody down real tight.
- What for?|- For your health.
Let's rush him!|He's not gonna blow us all up!
No, no, wait a minute.|Wait a minute.
Let's do what Mac says.
I mean, he wasted Norris|pretty quick, didn't he?
That's close enough, Clark.
- He ain't tyin' me up.|- Then I'll have to kill you.
Then kill me.
I mean it.
I guess you do.
- This is bullshit, Mac!|- Finish it, Palmer.
They're dead, Mac!
- Windows?|- Yo?
You tie up Palmer over here.
We're gonna draw a little bit|of everybody's blood.
'Cause we're gonna find out|who's the thing.
Watching Norris in there|gave me the idea that...
maybe every part of him|was a whole.
Every little piece|was an individual animal...
with a built-in desire|to protect its own life.
You see, when a man bleeds,
it's just tissue.
But blood from one of you things|won't obey when it's attacked.
It'll try and survive;
crawl away|from a hot needle, say.
Now you.
That's good.
All right, move back.|Over there.
I guess you're okay.
All right, put that on|and watch them.
Now I'll show you|what I already know.
That's a crock of shit.
Let's try the Doc and Clark.
Now Clark.
Then Clark was human, huh?
Which makes you|a murderer, don't it?
Palmer now.
This is pure nonsense.|It doesn't prove a thing.
I thought you'd|feel that way, Garry.
You were the only one that|could have got to that blood.
We'll do you last.
Get away from me!|MacReady, burn it!
What is it?
Get him, get him! Just shoot!
MacReady, shoot!
- Get it, Mac!|- Get it!
Windows! Blast him!
Get me outta here!
Windows!
Damn! Get me outta here!
MacReady!
- Get in here!|- Quick, come on! Hurry up!
It's coming back! Burn it!|Burn it, for God's sake!
- Burn it! Burn it!|- Hurry up, MacReady!
Let's do it.
Get me outta here! Cut me loose!
Cut me the hell--|Come on, get me outta here!
Come on, get me outta here!|Cut me loose, damn it!
I know you gentlemen|have been through a lot,
but when you find the time,
I'd rather not spend|the rest of this winter...
tied to this fucking couch!
Childs...
we're goin' out|to give Blair the test.
If he tries to make it back|and we're not with him,
burn him.
Mac, the door is open.
How'd he get out?|The door was bolted from the outside.
Blair?
Hey, Blair! You down there?
We got something for ya!
Blair's been busy|out here all by himself.
- What is it?|- Something he's been making.
It's a ship of some kind.
He stole the parts|from the helicopter.
Smart s.o.b. He put it together|piece by piece.
Where was he|tryin' to go?
Anyplace but here.
Hey, you guys, come here.|Come here.
I think I saw Childs outside|the main entrance of the camp.
- What's he doing outside?|- I don't know.
Got a flare?
He got back inside|and blew the generator.
In six hours,|it'll be 100 below in here.
Well, that's suicide!
Not for that thing.
It wants to freeze now.
It's got no way outta here.|It just wants to go to sleep|until the rescue team finds it.
What can we do?|What can we do?
Whether we make it or not,|we can't let that thing freeze again.
Maybe we'll just warm things up|a little around here.
We're not gettin'|outta here alive...
but neither|is that thing.
Generator room.
Generator's gone.
Any way we can fix it?
It's gone, MacReady.
All right. We gotta bring this|whole place right down into the ice.
Garry, plant yours|in the old storage room.
Nauls, down by the generator.
Oh, God.
How's it comin' in there?
I said, "How's it--"
Yeah, fuck you too!
You the only one who made it?
Not the only one.
Did you kill it?
Where were you, Childs?
Thought I saw Blair.
I went out after him...
and got lost in the storm.
Fires got the temperature up|all over the camp.
Won't last long though.
Neither will we.
How will we make it?
Maybe we shouldn't.
If you're worried about me--
If we've got any surprises|for each other,
I don't think we're in much shape|to do anything about it.
Well... what do we do?
Why don't we just...
wait here|for a little while,
see what happens.
Ripped by Alx | N-Joy the quality of DVD
TLF - The In-Laws
Taarzan
Tabutta Rovasata 1996 CD1
Tabutta Rovasata 1996 CD2
Tai Chi II
Taipei 21
Tais Toi 2003
Take Care of My Cat CD1
Take Care of My Cat CD2
Take My Eyes 2003
Take the money and run
Taken 2002 ep01
Taken 2002 ep02
Taken 2002 ep03
Taken 2002 ep04
Taken 2002 ep05
Taken 2002 ep06
Taken 2002 ep07
Taken 2002 ep08
Taken 2002 ep09
Taken 2002 ep10
Taking Lives (2004)
Tale of two sisters A CD1
Tale of two sisters A CD2
Talented Mr Ripley The
Talk Radio (1988)
Talk to Her (Hable con Ella)
Tamarind Seed The CD1
Tamarind Seed The CD2
Taming Of The Shrew The (1967)
Tango
Tango and Cash
Tape
Target 2004
Targets - Peter Bogdanovich 1968
Tarzan 1999
Taste Of Cherry The 1997 CD1
Taste Of Cherry The 1997 CD2
Taste of Honey A
Taste the blood Of Dracula
Tati Danielle
Taxi
Taxi 2
Taxi 3
Taxi Driver CD1
Taxi Driver CD2
Taxi para 3
Tea House Mouse
Teacher Kim Bong (2003 Korean) CD1
Teacher Kim Bong (2003 Korean) CD2
Teachers Pet
Team America
Team Spirit 2 2003
Tears Of The Sun
Teenage Caveman
Teenage Mutant Ninja Turtles - The Movie
Teenage Mutant Ninja Turtles 2
Teenage Mutant Ninja Turtles 3
Tehzeeb
Tell Me Something
Temps Du Loup Le
Ten Commandments The
Ten Minutes Older - The Cello
Tenant The
Teorema 1968
Terminator 1 Special Edition
Terminator 3 - Rise of the Machines
Terror Train
Tesis 1996
Tess CD1
Tess CD2
Tess CD3
Testament
Texas Chainsaw Massacre The
Texas Chainsaw Massacre The(2003)
Texas Rangers
The Corrs - Live At The Royal Albert Hall
The Corrs - Live at Lansdowne Road - Dublin
The Corrs - Live from Wembley Arena - London
The Corrs - MTV Unplugged
The Hire (Ambush) (Director John Frankenheimer) vo
The Hire (Beat The Devil) (Director Tony Scott) vo
The Hire - Season 2x1 - Hostage
The Hire - Season 2x2 - Ticker
The Hire - Season 2x3 - Beat the Devil
The History of the World - Part I
The Three Faces of Eve
Theres Something About Mary
They Call Me MISTER Tibbs CD1
They Call Me MISTER Tibbs CD2
They Call Us Misfits 1968
They Came to Cordura
They Drive by Night
Thin Red Line The
Thing The (1982 John Carpenter)
Thing from Another World The
Things Are Tough All Over
Thinner (Stephen Kings)
Third Man The
Third Wave The 2003
Thirteen Days
Thirteen Ghosts
This Girls Life
This girls life 2004
Thomas Crown Affair The
Thought Crimes (2003)
Thrashin 1986
Three Amigos
Three Colors Red
Three Colours Blue
Three Colours White
Three Days of the Condor
Three Kings 1999
Three Marias The
Three Men and a Baby (1987)
Three Musketeers The
Three To Tango 1999
Thrill of It All The
Thriller - A Cruel Picture (1974)
Through a Glass Darkly
Thunder Road (1958)
Thunderbirds
Thunderbirds Commentary
Thunderbolt and Lightfoot (1974)
Thunderpants
Thursday
Tian di xiong xin
Tie Me Up Tie Me Down
Tiempo de tormenta
Tierra (J Medem 1996)
Tieta
Tiger on the Beat (1988)
Tigger Movie The
Tillsammans
Time After Time CD1
Time After Time CD2
Time Bandits
Time Machine The
Time Machine The Tuxedo The
Time Out (2001) CD1
Time Out (2001) CD2
Time and Tide
Timecop 1994
Timecop 2 2003
Timeline
Timemachine The
Timothy Learys - How To Operate Your Brain (1993)
Tin Men
Tin Star The (Anthony Mann 1957)
Tingler The
Tipping The Velvet
Tiptoes 2003
Titan A E
Titus 1999 CD1
Titus 1999 CD2
Tjeye Illusion
To Catch a Thief 1995
To Die For
To End All Wars CD1
To End All Wars CD2
To Kill A Mockingbird (1962)
To have and have not 1944
Tokyo Drifter
Tokyo Joe
Tokyo Raiders
Tokyo Story 1953 CD1
Tokyo Story 1953 CD2
Tokyo eyes 1998
Tom And Huck
Tomb Raider
Tomb Raider 2 CD1
Tomb Raider 2 CD2
Tomie
Tomie - Replay
Tonari no Totoro
Toolbox Murders The
Top Gun
Topsy-Turvy
Tora-San Our Lovable Tramp (1969 Yamada Japanese)
Torpedo bombers (Torpedonosty)
Total Recall 1990
Totmacher Der 1995
Touch Of Pink A
Touch of Class A
Touch of Evil (1958)
Touch of Spice A
Touch of Zen A (1969) CD1
Touch of Zen A (1969) CD2
Tower of London
Towering Inferno The CD1
Towering Inferno The CD2
Tracker The
Trading Places
Tragedy of Macbeth The 1971
Trail Of The Pink Panther
Train The CD1
Train The CD2
Train The CD3
Transformers The Movie 1986
Transporter The
Trapped
Treasure Planet
Tree With the Wooden Clogs The 1978 CD1
Tree With the Wooden Clogs The 1978 CD2
Tremors 3 Back to Perfection
Trespass CD1
Trespass CD2
Trip The (1967)
Triple Agent
Tristana 1970
Trois 2 - Pandoras Box 2002
Tron
Trouble In Paradise (1932)
Trouble With Harry The (Hitchcock 1955)
Trouble with Angels The 1966
Troy 2004 CD1
Troy 2004 CD2
True Confessions
True Lies 1994
True blue
Tuck Everlasting
Tucker The Man and His Dream 1988
Tupac Resurrection
Turn Left Turn Right
Tuxedo The
Tvilling 25fps
Twentieth Century 1934
Twins
Twins Effect 2 2004
Twins Effect The
Twisted
Twister
Two Brothers
Two Can Play That Game
Two Champions Of Shaolin